Skravletråd Oktober

Herlig med tur i finværet :-). Selvsagt våknet mini da en barnehage passerte men sovnet heldigvis igjen :-)

Skal på trening med en kollega i morgen :p Gleder meg ikke akkurat til å vise meg frem i treningstøy :p

:) Skal prøve oss på Zumba :p Sist jeg prøvde trodde jeg jeg skulle svime av, men bare 30 min denne gangen, så det skal jeg få til :)

Aldri prøvd zumba jeg da :P men hører andre sier det er gøy :) og så er det alltid mye lettere og gøyere om man man skal sammen med noen andre, hvertfall i starten :P

Aldri prøvd zumba jeg da :P men hører andre sier det er gøy :) og så er det alltid mye lettere og gøyere om man man skal sammen med noen andre, hvertfall i starten :P

Ikke sant :) Synes det er veldig gøy å danse, så forhåpentligvis blir det bra :)

Utfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder

Sålangt i dag 50 tråder og 1100 innlegg utfra stat, så bare å skravle!!!

Utfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder

Sålangt i dag 50 tråder og 1100 innlegg utfra stat, så bare å skravle!!!

Benytter litt tid nå som lillebror sover til å skravle litt selv om jeg egentlig skulle ha dusja :P

Det er slitsomt nok det. :/ har du full dag på jobb, eller kan du få slappet av litt?
Jeg jobber redusert pga delvis sykemeldt (bekkenløsning, som jo er deler av forklaringa på natta også) bekjent mitt er ok det nå, men jeg våkner når jeg snur meg og sliter med å finne god sovestilling

Så jeg jobber bare sånn til 13-14 tiden i dag. Litt å ta igjen fra sist uke, fredag gikk jeg 12

Back
Topp