God tur til TrondheimFjeset er på. Trondheimstur snart, nå bare hive i meg knekkebrødet og levere tuppa i bhg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur til TrondheimFjeset er på. Trondheimstur snart, nå bare hive i meg knekkebrødet og levere tuppa i bhg![]()
Takk, straks på fergaGod tur til Trondheim![]()
Ble det ei lang natt? :/Gjesp
Tung morgen.
Ja, hver oktoberJa det vil jeg tru dere gjør, og da er det jo veldig greit med de samlingeneer det en gang i året dere samles da?
Sovet dårlig??Gjesp
Tung morgen.
Ja, hver oktober
Neste år skal vi til Bergen!
Skal på trening med en kollega i morgenGleder meg ikke akkurat til å vise meg frem i treningstøy
![]()
Det blir nok veldig bra skal du se![]()
Skal prøve oss på Zumba
Sist jeg prøvde trodde jeg jeg skulle svime av, men bare 30 min denne gangen, så det skal jeg få til
![]()
Ja, våken mange ganger.Sovet dårlig??![]()
Ei for oppstykket natt. Ikke våken lenge av gangen, men mange gangerBle det ei lang natt? :/
Det er slitsomt nok det. :/ har du full dag på jobb, eller kan du få slappet av litt?Ei for oppstykket natt. Ikke våken lenge av gangen, men mange ganger
Aldri prøvd zumba jeg damen hører andre sier det er gøy
og så er det alltid mye lettere og gøyere om man man skal sammen med noen andre, hvertfall i starten
![]()
Ikke santSynes det er veldig gøy å danse, så forhåpentligvis blir det bra
![]()
Utfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder
Sålangt i dag 50 tråder og 1100 innlegg utfra stat, så bare å skravle!!!
Jeg jobber redusert pga delvis sykemeldt (bekkenløsning, som jo er deler av forklaringa på natta også) bekjent mitt er ok det nå, men jeg våkner når jeg snur meg og sliter med å finne god sovestillingDet er slitsomt nok det. :/ har du full dag på jobb, eller kan du få slappet av litt?