Hun fikk besøk av 2 ivrige besteforeldre barehun er 3,5
![]()
Kjekt med sånne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun fikk besøk av 2 ivrige besteforeldre barehun er 3,5
![]()
Den har sikkert kommet nå![]()
Ser ut som OJ har fått øyekatarr:/
JaSå håpe det er raskt over og vekke .
Ja, rett borti nabolagetKjekt med sånnebor de nærme eller?
Så kjedelig daDa var man planta i sofaen hjemme hos seg selv. Besøket ble et par dager kortere enn planlagt hos familien min. Gubbens rygg tok kveld så endte opp med å måtte kjøre bilen hjem med alle sammen![]()
Det var visst flytting av alt i en enebolig til en anna. Så ryggen hans gikk :/ endte opp med at han hadde så vondt at jeg ikke gorte la hn kjøre alene hjem. Så tok jenta med meg og kjøre alle hjem selvHvordan gikk det med flyttingen i går? Kos dere hos svigers![]()
Koselig daikke helt, men går på penicillin da
[q/QUOTE]
Det var koselig![]()
Åh, hvordan syk var du da siden du trengte pencillin?
Vet ikke. i følge det jeg leste på nettet så trenger man ikke...usikker....:/HuffLege i morgen og få dråper da? Verste vanlige sykdommen
![]()
Så kjedelig, du utdypte jo litt bekymring i går :/Det var visst flytting av alt i en enebolig til en anna. Så ryggen hans gikk :/ endte opp med at han hadde så vondt at jeg ikke gorte la hn kjøre alene hjem. Så tok jenta med meg og kjøre alle hjem selv![]()
Det er mulig. ikke erfaring medJaHar hørt om ei som har hatt det her. Kan det være årstiden?
Falt nedover igjen?Må prøve å skravle meg oppover igjen til uka![]()
Tja ,baket boller ig vært på skogstur med kbGjør de noe spennende i dag da?
Synes det virker sånn, vi får se når dagen er omme. (enten stat ved midtnatt eller total fra Tamara. Men siden vi får utfordring i morgen er stat kjekt å ha )Er det mer i dag enn i går?![]()
Vet ikke. i følge det jeg leste på nettet så trenger man ikke...usikker....:/
Ja :/ hadde ikke lyst å dra hjem igjen. Men ville ikke at samboer skulle kjøre alene heller. Så jeg kjøre bare.Så kjedelig dagikk turen bra hjem?
Ikke jeg hellerDet er mulig. ikke erfaring med
http://barnehage.no/helse/2014/01/oyekatarr--kan-barnet-sendes-i-barnehagen/Hmmm... Jeg måtte ha sist jeg hadde det...