Skravletråd Oktober

Den har sikkert kommet nå:P

Det har den :p Kan nesten ikke tro at det kanskje bare tok 30 min å legge heller! Ikke verst mot de 3 timene vi har hatt de siste kveldene :p

Edit: han er i gang igjen... Jeg må snart få en kveld med ro kjenner jeg!

Last edited:
Da var man planta i sofaen hjemme hos seg selv. Besøket ble et par dager kortere enn planlagt hos familien min. Gubbens rygg tok kveld så endte opp med å måtte kjøre bilen hjem med alle sammen :p

Da var man planta i sofaen hjemme hos seg selv. Besøket ble et par dager kortere enn planlagt hos familien min. Gubbens rygg tok kveld så endte opp med å måtte kjøre bilen hjem med alle sammen :p
Så kjedelig da :( gikk turen bra hjem?

Hvordan gikk det med flyttingen i går? Kos dere hos svigers :)
Det var visst flytting av alt i en enebolig til en anna. Så ryggen hans gikk :/ endte opp med at han hadde så vondt at jeg ikke gorte la hn kjøre alene hjem. Så tok jenta med meg og kjøre alle hjem selv :p

Det var visst flytting av alt i en enebolig til en anna. Så ryggen hans gikk :/ endte opp med at han hadde så vondt at jeg ikke gorte la hn kjøre alene hjem. Så tok jenta med meg og kjøre alle hjem selv :p
Så kjedelig, du utdypte jo litt bekymring i går :/

Streptokokker i halsen:-/ Men mye bedre nå da heldigvis:)

Er det mer i dag enn i går? :-)
Synes det virker sånn, vi får se når dagen er omme. (enten stat ved midtnatt eller total fra Tamara. Men siden vi får utfordring i morgen er stat kjekt å ha )

Så kjedelig da :( gikk turen bra hjem?
Ja :/ hadde ikke lyst å dra hjem igjen. Men ville ikke at samboer skulle kjøre alene heller. Så jeg kjøre bare.

Turen gikk veldig bra. Snuppa var suveren hele veien ;) og jeg fikk kjøre enda mer manuell gir ;) vi har kjøpt oss bil for en måneds tid siden og jeg har kjørt svææært lite siden jeg ikke kan manuell gir noe særlig. Husker ingenting fra det :p men nå er det kommet seg:)

Back
Topp