Skravletråd Oktober

Ok, har ikke fulgt så mye med jeg heller. Har rett og slett ramla litt ut. Forkjøla igjen? Hadde ikke du skikkelig influensa runde her i vår/sommer?
Vi hadde ikke influensa, men en ganske kraftig og langvarig forkjølelse.
Er veldig forkjølet igjen

Uff , vi har jo måttet ha møtee her også pga mobbing, kjipt
Håper virkelig dette er noe skolen tar tak I.
Huff nå fikk jeg helt vondt inni meg:(
Mobbing og utestengelse er så grusomt:(
Håpe det ordner seg<3
Au da. Men godt det tas tak i! Lykke til i morra

Skolen har veldig mange holdnings kampanjer mot mobbing, så håper virkelig det er noe i det de sier.
Men de kan ikke gjøre noe før de vet det er et problem og da er det viktig at oss som foreldre melder i fra.

Jeg syns dette er fryktelig vanskelig siden dette betyr ikke bare at mitt barn sliter litt, men også at jeg må beskylde noen andres barn...
Vet at dersom mitt barn mobbet noen hadde jeg blitt glad for å få vite det slik at jeg kunne tatt et alvorsord med barnet, men det er langt i fra alle foreldre som tenker slik

Skolen har veldig mange holdnings kampanjer mot mobbing, så håper virkelig det er noe i det de sier.
Men de kan ikke gjøre noe før de vet det er et problem og da er det viktig at oss som foreldre melder i fra.

Jeg syns dette er fryktelig vanskelig siden dette betyr ikke bare at mitt barn sliter litt, men også at jeg må beskylde noen andres barn...
Vet at dersom mitt barn mobbet noen hadde jeg blitt glad for å få vite det slik at jeg kunne tatt et alvorsord med barnet, men det er langt i fra alle foreldre som tenker slik

Jeg skjønner hva du tenker:/ ikke noe kjekk situasjon å havne oppi.

Her gikk det på diagnose/sykdom og at han kunne si litt spesielle ting.

Back
Topp