Skravletråd Oktober

Tar en dyp langpanne, heller blanding med cola, brunt sukker, løk og kyllingvinger oppi langpanna og putter i ovnen en liten evighet! :p Brukte oppskriften til Matt Preston fra Masterchef :D
Ok, takk.
Ca 45 minutter vi jeg tro.
Bruker ikke brunt sukker på steken jeg, men kan tenke meg at dersom man gjør det på kyllingvinger vil man få en smak nesten som det på Fridays???

Gruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.

Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..

Gruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.

Huff da:(
Det er ikke noe godt:(
Gammel er han?
Hva har blitt sagt og gjort:(?

Vi har hatt en del med bonus:/

Gruer meg til i morgen.

Uff da, håper det blir tatt tak i

Men det et jo langt flere enn oss her da, jeg orker bare ikke telle oss

Hva strikker du?
Tunika/kjole til lillesøster (kommende mellomsøster) med mariusmønster

Hun vil ha den kjolelang, så jeg må legge på en del cm før jeg begynner med mønsteret

Back
Topp