Hva skravles det om da?Jevnt over før i dag relativt rolig, men akkurat nå siste tiden ganske bra fart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skravles det om da?Jevnt over før i dag relativt rolig, men akkurat nå siste tiden ganske bra fart.
Ok, takk.Tar en dyp langpanne, heller blanding med cola, brunt sukker, løk og kyllingvinger oppi langpanna og putter i ovnen en liten evighet!Brukte oppskriften til Matt Preston fra Masterchef
![]()
Mat laget i ColaHva skravles det om da?![]()
Colamat, rett og slett?Mat laget i Cola![]()
Stemmer detColamat, rett og slett?
Ikke dårlig! Ellers da?Stemmer det![]()
Ikke så mye tror jeg.Ikke dårlig! Ellers da?
Ok, takk.
Ca 45 minutter vi jeg tro.
Bruker ikke brunt sukker på steken jeg, men kan tenke meg at dersom man gjør det på kyllingvinger vil man få en smak nesten som det på Fridays???
Huff daGruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.
Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..
på 60-70 grader?4 timer, faktisk :O På lav varmeJa, blir klissete og godt
![]()
Uff da, håper det blir tatt tak iGruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.
Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..
Hva gjør du utenom ?Det er visst jeg også.
To "av og på"
Mat...Hva skravles det om da?![]()
Som vanligMat...
Akkurat nå legger jeg ungerHva gjør du utenom ?
Hva strikker du?Akkurat nå legger jeg unger
Ellers strikker jeg
Tunika/kjole til lillesøster (kommende mellomsøster) med mariusmønsterHva strikker du?