på 60-70 grader?
Sannsynligvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på 60-70 grader?
Jeg er her!Men hvor mange er vi egentlig som er aktive her inne i kveld, og ca hvor mange regner vi med at vi i snitt skriver?
Ah blir sikkert finTunika/kjole til lillesøster (kommende mellomsøster) med mariusmønster
Hun vil ha den kjolelang, så jeg må legge på en del cm før jeg begynner med mønsteret
Hun fikk besøk av 2 ivrige besteforeldre bareHahaha!Deilig når de blir store nok til å ha besøk sikkert! Hvor gammel er hun?
Huff da![]()
Det er ikke noe godt![]()
Gammel er han?
Hva har blitt sagt og gjort?
Vi har hatt en del med bonus:/
Noe sier han ikke får være med å leke når han kommer bort.Uff da, håper det blir tatt tak i
Ikke så galt gjettet daSannsynligvisMener kanskje 70 er rett, ja
![]()
Det skjønner jeg godtGleder meg som en liten unge![]()
Den har sikkert kommet nåJejejeSnart legging, så da kommer vel kveldsfølelsen
![]()
Neida, det meste kan venteJa er det, men så er det jo alltid noe man må gjøre eller skulle gjort
Ok, har ikke fulgt så mye med jeg heller. Har rett og slett ramla litt ut. Forkjøla igjen? Hadde ikke du skikkelig influensa runde her i vår/sommer?Ikke så mye tror jeg.
Er syk og tett i pappen så har ikke fulgt så mye med
Uff , vi har jo måttet ha møtee her også pga mobbing, kjiptNoe sier han ikke får være med å leke når han kommer bort.
Noen kommer bort til han og sier at nå skal de leke med .... Så da får han gå et annet sted.
Han er den styggeste i klassen.
Har fått dører smelt i fjeset
+++
Han er 8,5 og går i tredje klasse.
Det virker som om skolen slår ledig ned på mobbing så regner med at det vi bli tatt tak i.
Er bare et lite hyggelig møte
MatpratMat...
Krysser fingreneJeg blåser p blåser, håper ørene åpner seg snart
Håper virkelig dette er noe skolen tar tak I.Noe sier han ikke får være med å leke når han kommer bort.
Noen kommer bort til han og sier at nå skal de leke med .... Så da får han gå et annet sted.
+++
Det virker som om skolen slår ledig ned på mobbing så regner med at det vi bli tatt tak i.
Huff nå fikk jeg helt vondt inni megNoe sier han ikke får være med å leke når han kommer bort.
+++
Her er det farmenGod kveldfølger folk med på tv-aksjonen eller?
![]()
Au da. Men godt det tas tak i! Lykke til i morraGruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.
Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..