Var vel forventetnettopp kommet hjem. Vært å sett Hønefoss blitt knust av Sogndal.... Nå er jeg sur![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel forventetnettopp kommet hjem. Vært å sett Hønefoss blitt knust av Sogndal.... Nå er jeg sur![]()
![]()
![]()
Dere er jo så koselige, men veldig vanskelig å henge med
makan til skravling
![]()
Heia skravledamer!Noe fart her idag eller?
Høres kjekt utFremdeles bolig eller tenker du noe annet?
Rundstykker er så godt! Her har jeg laget fylte horn
![]()
Bolig er ok dt, men kommer mer an på stillingsprosent og arbridstider for en periode da![]()
hva har du i?
Veldig greitMå det.
Har ikke tid i morgen, og mannen drar til Dublin på torsdag morgen og da blir jeg alene med barna i 4 dager.
Greit å få medisiner før det
Mhm er noe herk syns jegIkke santHadde vært vanvittig deilig å slippe turnus
Ost, skinke og sjampinjong![]()
Mhm er noe herk syns jeg![]()
NammeHer lagde jeg sist med bacon
![]()
Ja jeg også i grunn.Det synes jeg var ganske urettferdig![]()
Jeg er litt til og fraMen hvor mange er vi egentlig som er aktive her inne i kveld, og ca hvor mange regner vi med at vi i snitt skriver?
Neida hehe..Ost,bacon og paprikaDet har jeg ikke prøvd :O Bare bacon?
Haha har hørt mye rart en bruker cola til så ikke overrasket faktiskDu er den første jeg har foreslått det der til som ikke har sagt HVA!!!
Lagde det til bursdagen til mamma for noen år siden, alle syns det var så godt og ble helt sjokkert når de hørte hvordan jeg hadde lager det
Det er OJ sin favorittKultMå jeg prøve en gang
![]()
Hatt en fin helg i Stavanger?Hadde vært artig om vi klarte det
Jeg sitter på flyplassen i Stavanger da...ikke hjemme før i 2030-2100 tiden![]()
Du er den første jeg har foreslått det der til som ikke har sagt HVA!!!
Lagde det til bursdagen til mamma for noen år siden, alle syns det var så godt og ble helt sjokkert når de hørte hvordan jeg hadde lager det
Det har jeg ikke, må prøvesPrøvd det samme med kyllingvinger?Cola-mat er sinnsykt godt
![]()
Det har jeg ikke, må prøves
Stekes i ovnen eller pannen etterpå?