Skravletråd Oktober

Hehe, øvelse gjør mester;)
Hatt en fin helg:D?

Hehehe :) Veldig! Fikk også byttet vakt i morgen, så da får jeg en kveldsvakt mindre :D Arbeidshelg til uka, men jeg slipper søndag også (ulønnet fri da) :D Sånne beskjeder gjør alltid helgen bedre :)

Der da?

Hehehe :) Veldig! Fikk også byttet vakt i morgen, så da får jeg en kveldsvakt mindre :D Arbeidshelg til uka, men jeg slipper søndag også (ulønnet fri da) :D Sånne beskjeder gjør alltid helgen bedre :)

Der da?
Åhh så greit da. er det 100% du har?

Jada, veldig.
Styrt på i hagen,dvs svigerfar og mannen.Hatt 2 besøk.Bakt, skogstur, matet endene etc.:)

Åhh så greit da. er det 100% du har?

Jada, veldig.
Styrt på i hagen,dvs svigerfar og mannen.Hatt 2 besøk.Bakt, skogstur, matet endene etc.:)

Jupp! Skulle gjerne hatt 80 %, men hos oss blir det gjort på en måte som ikke gir oss fri hele dager, men korte vakter... Så enn så lenge går jeg heller 100 % med bedre betalt :p

OiOi! Høres ut som en bra helg :D Hva har du bakt?

Jupp! Skulle gjerne hatt 80 %, men hos oss blir det gjort på en måte som ikke gir oss fri hele dager, men korte vakter... Så enn så lenge går jeg heller 100 % med bedre betalt :p

OiOi! Høres ut som en bra helg :D Hva har du bakt?

Jeg skal trappe ned eller finne ny jobb, får se i perm.tiden.

Ja, veldig. =)
Runstykker og brød til oss og til en dåp.

Jeg skal trappe ned eller finne ny jobb, får se i perm.tiden.

Ja, veldig. =)
Runstykker og brød til oss og til en dåp.

Høres kjekt ut :) Fremdeles bolig eller tenker du noe annet?

:D Rundstykker er så godt! Her har jeg laget fylte horn :)

Hadde vært artig om vi klarte det:D
Jeg sitter på flyplassen i Stavanger da...ikke hjemme før i 2030-2100 tiden:)

Vi får se, det BURDE være mulig, tenker jeg. Men det er jo ikke bare opp til oss da.

Men hvor mange er vi egentlig som er aktive her inne i kveld, og ca hvor mange regner vi med at vi i snitt skriver?

Back
Topp