Mallejenta
Glad i forumet
Da skjønner jeg hvorfor du gleder degFår besøk av min familieOJ. blir 2år på tors<3 Lør. bursdag =)=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg hvorfor du gleder degFår besøk av min familieOJ. blir 2år på tors<3 Lør. bursdag =)=)
Hva spiste dere?Da er vi straks hjemme etter middag hos foreldrene mine. Får få i mini litt kveldsmat så natta for han
![]()
Deilig å få middagen servert daDa er vi straks hjemme etter middag hos foreldrene mine. Får få i mini litt kveldsmat så natta for han
![]()
Steik med grønnsaker og rødvinssausHva spiste dere?
Kyllingsuppe er godt daEn ganske sterk kyllingsuppe.
Prøver å skremme vekk en forkjølelse..
Ja herlig å komme til dekket bordDeilig å få middagen servert da
Hva fikk dere?
Da er det helt innafor å slappe avFikk streng beskjed om å slappe av av mannen når han og ungene dro sa da anser jeg det som greit at jeg utsetter det
Det er veldiggodt.Kyllingsuppe er godt daHåper du klarer å skremme den vekk
![]()
Mmm...Ja herlig å komme til dekket bord. Steik med grønnsaker og rødvinssaus
![]()
Mhm, sees ikke så ofte som man har lyst når det er store avstander...Da skjønner jeg hvorfor du gleder deg![]()
Ja var veldig godt ogMmm...
Det er godt det
Hmm..Ja var veldig godt og![]()
Da er det nesten på tide snart med steik til middagHmm..
Er fryktelig lenge siden jeg har lager steik![]()
Er det.Da er det nesten på tide snart med steik til middag![]()
Bra det hjalpDet er veldiggodt.
Hadde ganske mye (til å bare være til en person) chili og hvitløk i håp om størst mulig effekt.
Skulle gjerne hatt litt ingefær oppi også med det hadde jeg ikke liggende.
Ble litt bedre i halsen
Dersom jeg ikke blir bedre innen tirsdag så drar jeg til legenBra det hjalpFælt å ha vondt i halsen, jeg har nettopp hatt streptokokkinfeksjon:-/
Plages du med ørene?Gud så godt det har vært med noen dager uten øretrøbbel. Synd det kom tilbake i dag
nettopp kommet hjem. Vært å sett Hønefoss blitt knust av Sogndal.... Nå er jeg surStille her, hva holder dere på med?
Uff da, hva kan vi gjøre (foruten skravle) for å muntre deg opp?nettopp kommet hjem. Vært å sett Hønefoss blitt knust av Sogndal.... Nå er jeg sur![]()
![]()