Skravletråd Oktober

På vei til å stå opp...

Frokost og så er det husarbeid da, siden vi ikke har hushjelp som tidligere snakket om, og det nå handles mat til helga, men mulig jeg ikke deltar på den. Spare på kreftene.

Mannen ser ikke for seg at han skal ha med meg på fotballturnering i morgen heller. 4+ timer er på ingen måte bra for bekkenet. Men... Jeg hadde jo lyst for hans del! (gutten altså, ikke faren)
Viktig å spare på kreftene og ta hensyn til kroppen:-). Men ser poenget ditt med å ville være med på fotballturnering :-).

Det er vel typisk at strikk på øyemål til seg selv blir for stort :p haha.. Å få dilla er vel ikke noe å frykte?! Det kan jo bli business av det ;D Ja, jeg håper noen i familien vil strikke vognteppe og sy babynest til meg :D Vurderer å gi en bok med strikkeoppskrifter osv til mamma til jul :p
Hihi, sant:p gjør ikke den strikketabben igjen;) Tenker at der er best å sy selv jeg så får jeg det slik jeg vil:p :D

Da er jordbærmoussen laget så må stå noen timer i kjøleskapet før jeg kan bruke den på kaken:-). Imens får jeg dra med mini ut på en tur så han får sove litt imens:-)

Back
Topp