Skravletråd Oktober

Den som finner opp noe slikt blir millionær.

Når jeg tenker meg om så finnes det noe slikt, det heter hushjelp :P
Ja, den heter hushjelp.
Det er ikke en prioritert kostnad, men det burde det kanskje vært... Vi trenger ikke bare vaskehjelp, vi trenger hushjelp.

Haha det spiller ingen rolle med småbarn i hus :P
Ikke sånne små som din yngste, nei.

Akkurat den delen lurer jeg på hva vi har tenkt på... De vi har fra før står jo opp selv...lenge før oss

Ikke sånne små som din yngste, nei.

Akkurat den delen lurer jeg på hva vi har tenkt på... De vi har fra før står jo opp selv...lenge før oss

Vel det går bra, det er jo flere år siden eldste på snart 9 år sluttet å vekke meg om morran.

Tok litt tid å venne seg til å stå opp med lillebror men nå som han bare spiser 1 gang om natta går der bedre :D var værre når han spiste hver time og da amma 20 min, rapa, gulpa og bæsja så brukte ca 40 min til sammen sov 20 og så mat igjen.. da var det tungt å stå opp Haha

Vel det går bra, det er jo flere år siden eldste på snart 9 år sluttet å vekke meg om morran.

Tok litt tid å venne seg til å stå opp med lillebror men nå som han bare spiser 1 gang om natta går der bedre :D var værre når han spiste hver time og da amma 20 min, rapa, gulpa og bæsja så brukte ca 40 min til sammen sov 20 og så mat igjen.. da var det tungt å stå opp Haha
Alt er en fase.
Og vi er to så vi får ta den løsningen vi har hatt med de andre to, en dag hver i helga.

Back
Topp