Ikke i bruk
Forumet er livet
God morgen. Sovet som en stein som vanligGod morgen alle
Sovet godt?
Har du sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Sovet som en stein som vanligGod morgen alle
Sovet godt?
God morgenGod morgen![]()
Ja, den heter hushjelp.Den som finner opp noe slikt blir millionær.
Når jeg tenker meg om så finnes det noe slikt, det heter hushjelp![]()
God morgenvåken så tidlig?
God morgen. Sovet som en stein som vanlig![]()
Har du sovet godt?
Hushjelp er ikke prioritert her heller. Men kommer noen og tilbyr seg gratis så skal ikke jeg nekteJa, den heter hushjelp.
Det er ikke en prioritert kostnad, men det burde det kanskje vært... Vi trenger ikke bare vaskehjelp, vi trenger hushjelp.
Men det er jo lørdagTidlig? Vi pleier å være oppe i 6-7 tiden så i dag var vi seine med 7.30![]()
Men det er jo lørdag![]()
God morgenja dere leser riktig
jeg er våken
![]()
Bedre enn jeg pleierSovet godt?
Ikke sånne små som din yngste, nei.Haha det spiller ingen rolle med småbarn i hus![]()
Ikke sånne små som din yngste, nei.
Akkurat den delen lurer jeg på hva vi har tenkt på... De vi har fra før står jo opp selv...lenge før oss
Alt er en fase.Vel det går bra, det er jo flere år siden eldste på snart 9 år sluttet å vekke meg om morran.
Tok litt tid å venne seg til å stå opp med lillebror men nå som han bare spiser 1 gang om natta går der bedrevar værre når han spiste hver time og da amma 20 min, rapa, gulpa og bæsja så brukte ca 40 min til sammen sov 20 og så mat igjen.. da var det tungt å stå opp Haha
I babyshower
Du da ?
Alt er en fase.
Og vi er to så vi får ta den løsningen vi har hatt med de andre to, en dag hver i helga.
Nå er vi på vei til babysvømmingGod morgen til deg også. Hva er planen for dagen?