Skravletråd Oktober

Nei, ikke særlig store planer.. Han har lovt å pushe meg til å få ferdig en innlevering jeg har på nettstudiet jeg tar, og lovt meg å hjelpe til å bleike tuppene på håret mitt en runde til så jeg kan få farget de knallrøde :) Men annet enn det har vi ikke lagt andre planer enn hva vi skal ha til middag imorgen og når vi skal kjøre til svigers neste helg :p Vi er ganske laidback begge to, så her i hus er en perfekt kjærestedag rett og slett å sitte inntil hverandre i sofaen med favorittdrikken vår, litt godt, føttene opp i sofaen og pledd over oss mens vi ser film eller serie;) Jeg holder gjerne på med noe håndarbeid samtidig, noe han elsker at jeg gjør :´) Eksen kan ikke noe slikt, så han syns det er så kult at jeg kan og liker å strikke, hekle og sy osv :p
Det hørtes da koslig ut :)
Jeg kunne ønske jeg var god til å strikke, sy og hekle! :/

Det hørtes da koslig ut :)
Jeg kunne ønske jeg var god til å strikke, sy og hekle! :/
Ja, trives godt med slike avslappa kvelder, selv om det førte til at jeg måtte se slutten på en film og begynnelsen på neste alene med han snorkende inntil meg :p
Jeg er superinspirert til å prøve å sy babyklær til en fremtidig sønn/datter og babynest fortiden.. Har sååå lyst å prøve, men frykter å få dilla :p Strikka en jakke til megselv på øyemål og uten oppskrift i vår.. Ble aaaaaaaltfor stor til meg, og sitter ikke pent.. Så den ligger bare å håper på å bli brukt en vakker dag :p Og de siste ukene har jeg prøvd å lære meg selv å hekle små blomster.. Satser på at de skal syes sammen til å bli vognteppe en dag spira sitter:)

Ja, trives godt med slike avslappa kvelder, selv om det førte til at jeg måtte se slutten på en film og begynnelsen på neste alene med han snorkende inntil meg :p
Jeg er superinspirert til å prøve å sy babyklær til en fremtidig sønn/datter og babynest fortiden.. Har sååå lyst å prøve, men frykter å få dilla :p Strikka en jakke til megselv på øyemål og uten oppskrift i vår.. Ble aaaaaaaltfor stor til meg, og sitter ikke pent.. Så den ligger bare å håper på å bli brukt en vakker dag :p Og de siste ukene har jeg prøvd å lære meg selv å hekle små blomster.. Satser på at de skal syes sammen til å bli vognteppe en dag spira sitter:)
Det er vel typisk at strikk på øyemål til seg selv blir for stort :p haha.. Å få dilla er vel ikke noe å frykte?! Det kan jo bli business av det ;D Ja, jeg håper noen i familien vil strikke vognteppe og sy babynest til meg :D Vurderer å gi en bok med strikkeoppskrifter osv til mamma til jul :p

Æsj da:( du må hvile mer!!
Det bare skar seg helt i går ettermiddag, såvidt ble hvile ja. Jeg ble hjulpet bort på sofaen, lå der til bi spiste, hjulpet opp og hjulpet tilbake

Nå er jeg mye bedre, heldigvis

God morgen til deg også. Hva er planen for dagen?

God morgen. Ligger fortsatt i senga...
Planen i dag er å bake pizzasnurrer, og få unna litt klesvask. Om sola dukker opp skal jeg på løpetur i skogen.

Dine planer da?
Ligger i senga jeg også.

Ungene har stått opp, mannen sover. Jeg bare sløver.

Planer for dagen er å vaske klær, og brette det tonnet som er tørt. I alle fall noen av oss skal handle, ellers vet jeg ikke. Pizzasnurrer er godt da!

Pizza i kveld blir det jo, og snurrer skal jeg ikke lage før vi har ryddet fryseren så der er plass. Det skulle vi sist uke, men...

Ligger i senga jeg også.

Ungene har stått opp, mannen sover. Jeg bare sløver.

Planer for dagen er å vaske klær, og brette det tonnet som er tørt. I alle fall noen av oss skal handle, ellers vet jeg ikke. Pizzasnurrer er godt da!

Pizza i kveld blir det jo, og snurrer skal jeg ikke lage før vi har ryddet fryseren så der er plass. Det skulle vi sist uke, men...
Kunne ønske noen fant opp en vaskemaskin som brettet klær jeg...

Ja, pizzasnurrer er godt. Skal på cup i morra så kjekt å ha som niste :)

Kunne ønske noen fant opp en vaskemaskin som brettet klær jeg...

Ja, pizzasnurrer er godt. Skal på cup i morra så kjekt å ha som niste :)
Ohh... Det skal vi også.

Varme pizzaboller i folie i et håndkle holder en liten lunk. Og ha med kakao. Tror nemlig 4 timer på fotballbana blir kaldt. Kanskje vi må bake likevel.

Automatisk brette og legge på plass funksjoner hadde vært genialt...

Ohh... Det skal vi også.

Varme pizzaboller i folie i et håndkle holder en liten lunk. Og ha med kakao. Tror nemlig 4 timer på fotballbana blir kaldt. Kanskje vi må bake likevel.

Automatisk brette og legge på plass funksjoner hadde vært genialt...
Den som finner opp noe slikt blir millionær.

Når jeg tenker meg om så finnes det noe slikt, det heter hushjelp :P

Back
Topp