Liker detDet er strålende nyheter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker detDet er strålende nyheter![]()
Blir nok sjokoladekake som jeg fyller med ett eller annet og trekker i sukkerpastaHvilken skal du bake?![]()
Ikke så mye.Skjer det noe her i dag da?![]()
Nei, det er mindre liv for tida.Ikke så mye.
Har vært en del prat om sko
Ja, det er virkelig detUtrolig herlig med trening![]()
Jada, sover elendig om nettene, men våkner alltid med et smil for det! :-DGod dag
Alt bra i dag?
Eneste som har funket for meg er iskald melkGod formiddag dere![]()
Sliter sånn med surr oppstøt/halsbrann for tiden. Noen som har noen gode kjerringråd?![]()
Elsker skoNei, det er mindre liv for tida.
Sko er gøy da![]()
Ikke sovet veldig bra i natt, men føler meg bra i dagJada, sover elendig om nettene, men våkner alltid med et smil for det! :-D
Alt bra der også?
Har drukket masse melk uten hjelp. Men skal prøve loveheartsEneste som har funket for meg er iskald melk
Men mange som sier lovehearts skal funke mot det også.
Litt for mye her ogsåElsker sko![]()
Jeg drikker også melk, fungerer herGod formiddag dere![]()
Sliter sånn med surr oppstøt/halsbrann for tiden. Noen som har noen gode kjerringråd?![]()
Haha, det fikk meg til å begynne å nynne på sangen bare egil band-skoElsker sko![]()
Har fri i dag, men er ikke helg på meg før i morgen gitt siden jeg må jobbe.. Men i dag skal jeg bare slappe av så godt jeg kanIkke sovet veldig bra i natt, men føler meg bra i dag
Var en travel dag i går, så derfor blir det litt roligere i dag. Deilig med helg nå![]()
Eple ❤skal gi det et forsøkJeg drikker også melk, fungerer her
Ellers anbefalte jordmor mandler eller eple. Helst ikke loveharts, da det er mye sukker![]()