39/40, og du?Hehe okei
Ka str bruker du i sko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
39/40, og du?Hehe okei
Ka str bruker du i sko?
Er det frekt å bytte klær barna har fått i gave? Synes rett og slett at de var stygge
hahahYes
![]()
får se hvor mye soving det blir på han idag da?Aldri skjedd før at han har sovet så mye da
Får håpe det blir mer søvn enn det i dag hos dere da![]()
Helt korrektMå jo ha sko for enhver anledning er det ikke så? Hehe
Det bør hunholde seg inne i minst 3 uker til iallefall![]()
får se hvor mye soving det blir på han idag da?
her har vi smokkelek på gang. trøtt jente og smokk som hun drar ut hele tiden.. aarghfår god trim da !
Jo, jeg synes det. En bukse og en genser.Jeg hadde byttet de. Er da ikke noe bedre de bare ligger og ikke blir brukt. ka klær var det?
Da blir det byttetNei det syntes jeg ikke, bedre at man bytter det enn at det bare blir liggende![]()
Jeg må kjøpe sko.. har nesten ikke sko. Det er igrunn litt flautMå jo ha sko for enhver anledning er det ikke så? Hehe
heldig du er med en kar som sovner på fartingHan er trøtt igjen så trur ikke det blir noe problem foreløpigså skal jeg treffe ei fra forsikringsselskapet så da skal vi ut å busse og da pleier han å sovne
![]()
jeg har 1 par sko :OJeg må kjøpe sko.. har nesten ikke sko. Det er igrunn litt flaut
Få det byttetJo, jeg synes det. En bukse og en genser.
39 bruker jeg39/40, og du?
Bare ET (1) par sko....jeg har 1 par sko :O
For det meste jeg også, men enkelte par trenger jeg i 39,5 eller 4039 bruker jeg![]()
Ja. varierer jo litt fra modell til modell.For det meste jeg også, men enkelte par trenger jeg i 39,5 eller 40