Skravletråd Oktober

Juhuu. Etter 3 ukers ventetid er første pakke med garn ankommet. Tok bare 6 eposter, 2 facebookmeldinger, 2 telefonsamtaler og 1 ekstra purring før de kom! Ble vel 4 lovnader om at det var sendt da de endelig svarte, men jaggu meg fikk jeg ny melding igår om at andre pakke ikke er sendt enda heller.
Hurra for at noe har kommet

Julegaver har jeg ikke startet på selv:( venter på ønskelister..
Håper Stavanger viser seg fram fra sin beste side i helgen:D vet du hvor langt det er fra flyplassen til Energy hotell?
Skal du til stavanger i helgen? Velkommen skal du være:-).

Ja det er Lurt.

Han skal ned på hytta og hjelpe faren sin med å legge gulv og få inn nytt kjøkken.
De pusser opp hytta ;-)
Og da må vi hjelpe til litt på dugnad hvis vi har lyst til å kunne bruke hytta ;-)
Og den ønsker vi jo å bruke ;-)
Så da må vi trå til :-)
Men ingen vits å dra ned alle sammen, det er jo kaos der nede

Så vi får finne på noe annet ;-)
Er bukkene bruse -teater her på lørdag, så vi skal dit. Og så får vi fikse Vintersko ;-)
Klart dere vil bruke en hytte som ligger på en sååå idyllisk plass:P;)
Du er flink som vanlig til å aktivisere barna:) teater høres gøy ut!

Nei va skulle eg SI. Legen sa till Meg henvisningar må du betala litt för. Annars er allt annat gratis. Eg tenk sikert ikkje en stor sum. Men syns 195kr var dyrt eg.

Det hørtes veldig rart ut? Eneste jeg har betalt for når jeg har vært gravid var ultralydbildene fra OUL. Hvorfor i alle dager skal du betale for henvisning? Mener de at du skal bestille OUL selv da eller? :wacky:

Jeg skal prøve å få ryddet litt idag, har vært så sliten de to siste dagene. Også begynner jeg på jerntilskudd (håper virkelig på at magen min ikke begynner å tulle seg). Nå må jeg gå på do, for jeg har sikkert holdt meg i en time av ren latskap. :hilarious:
Hehe...håper du kom deg på do:P

Eg reagera på att eg måtte betala 195kr när eg var hos legen pga hon sende hänvisning till oul. Trodde de var liksom gratis när man var gravid.
195 for henvisning var da sabla dyrt? Jeg måtte og betale for henvisningen til oul. Men det var 45 kroner...

Det hørtes veldig rart ut? Eneste jeg har betalt for når jeg har vært gravid var ultralydbildene fra OUL. Hvorfor i alle dager skal du betale for henvisning? Mener de at du skal bestille OUL selv da eller? :wacky:
Det er gabske vanlig å ta betalt for henvisnibg

Back
Topp