Jepp. Er godt å værr litt alene med familien min ogsåSmå doser er greit
Men herlig å ha selskap litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Er godt å værr litt alene med familien min ogsåSmå doser er greit
Men herlig å ha selskap litt!
Natta gikk som normalt. Ingen feber eller noe. Skulle hun fått bivirkninger, ville de kanskje allerede kommet. Så dette lover godtDet er jo lovende![]()
Dette ble lekkert synes jegSyns da det blir ganske pent her jeg. PS, vi er ikke ferdige enda![]()
Såbra! Hva har du gjort?God kveldsykt fornøyd med egen innsats nå !!
Jeg tenker at det er lenge siden vi har hatt kylling tikka masalaDet må kanskje jeg og...
Synd gubben ikke er glad i det..da hadde vi hatt det oftere![]()
Har du med matpakke til å spise etterpå?Takk, det er kjedelig. Samt at jeg er kvalm. Gleder meg til å få spise.
Jeg tenker at det er lenge siden vi har hatt kylling tikka masala![]()
SelvfølgeligDet er supeegodt
Lager du fra bunn da?
Hva er det?Omg..jeg er blitt hekta på The Fosters... #barsellivet
Den ser jeg veldig godt. Kjenner jeg gruer meg litt allerede til mi blir tenåring...Huff ja. Hun får absolutt lov til å være seg selv. Men det å komme fra et hjem uten så mye regler til et med er ikke alltid like rett, det skjønner jeg.. bare tungt i de stundene de krasjer totalt.
Nei, men butikk i etasjen under. Jeg skal innom derHar du med matpakke til å spise etterpå?
Hva er det?
Sitter og ser opptak av lukket visning fra i går
Selvfølgelig
Har en fantastisk indisk kokebok
Sitter hos legen å har väntat i 55 min nu. Blääää hoppas de ikkje blir så Lang väntetid hver gang
Er ikke så veldig glad i Uncle Ben, jeg, men det fins flere andre som ikke er så ille.Flink du!
Jeg er venn med Uncle Benhehe!
Her er det fullt venterom nå. Dvs, en eneste ledig stol er her da, men et par har ventet lenge.Sitter hos legen å har väntat i 55 min nu. Blääää hoppas de ikkje blir så Lang väntetid hver gang
Er ikke så veldig glad i Uncle Ben, jeg, men det fins flere andre som ikke er så ille.
Lager ikke Nan brød selv da
Her lettet det plutselig, de begynte å ta inn folk til blodprøver fortløpende, og legene har hentet en del, så fra en ledig stol er vi oppe i 8. Godt for dem som sitter her.Uff! Hater å vente på legen... Håper du ikke må vente stort mer![]()