Skravletråd Oktober

Tok de i Alanya i juli i sommer, farget mitt eget hår først for så å sette i festene.. Deretter føn og litt klipping for å få litt fasong.. Troor jeg satt 4-5timer og hadde vel to pauser på tilsammen 15min:p Dagen etter satt jeg 4,5time i en tatoveringsstol for å ta en tatovering som går fra oppå skulderen og til ca 10cm over albuen:) Dagen etter det igjen var det hjemreise.. Haha.. 2 timer buss, og 4,5time fly.. Var sliten etter den tre siste dagene av ferien for å si det sånn:') hahah..

Oi, husker du hvor mange fester du hadde tilsammen? Ble sikkert flott med forskjellige farger for å få litt spill i håret:)
Ja det hørtes slitsomt ut :-P

Jeg hadde bare 8 fester, der hver stripe hadde en farge. Så jeg hadde blå, lilla, grønn, gul, rosa, fersken, og et par til jeg ikke husker :-P

Ja, det blir jo lang nok ventetid i etterkant. Du er jo en av de første pasientene også, så de kan jo liksom ikke være så forsinka heller:/
Det er ingen der inne på laboratoriet. De bemanner også telefonen og resepsjonen og flytter på timer når legen er syk, for all del, men de er to stykker, minst. Og de visste jeg kom, jeg har jo bestilt time til dette. Ellers er det jo de som et hos legen og må innom for en blodprøve, heldigvis bare kommet ei for å gjøre det, dry var en her da jeg kom, men han slapp inn, så da tenkte jeg at jeg skulle når han kom ut, men nei, da stoppet det.

Klokka er ni. Jeg får ikke spise frokost før to timer etter jeg drikker. Det et en halvtime forsinket. Jeg er jo sulten!!!!

Heisann:D
12 timer?!:eek: ikke lurt søte du..
God bedring!
Jeg begynte på jobb 9-15.45. Så personalmøte fra 17-20. Dro ikke hjem i mellomtiden, hadde en del å fikse.
Og nå straffa det seg jo :-P

Blir hjemme i dag og i morgen, skal være alene med ungene fra fredag til søndag..

Sånn da var det drukket, bare å vente to timer da..

Usj, jeg vet jeg ikke skal klage, men når man er kvalm etter å ha fastet og drukket sukker, så er det egentlig litt slitsomt når folk på venterommet kjenner hverandre, men ikke har snakket med hverandre på lenge....

Kan ikke gå til fotoknutsen eller lignende heller. for ikke de som har tatt de. Fotografen har de liggende inne på sin pc liksom og kan sette på navn også videre. justere farger...putte inn bamse etc.

regner med bruke 5000:eek:
Hellige jul!:rolleyes: syke priser!!

Altså, ja. Jeg var her kanskje 8.32 og det var satt av tid 8.30, men nå er det ei stund siden... Ja, jeg sa fra da jeg kom og leverte lappen, de vet jeg er her. Ei som sitter og skal inn for blodprøve også. Siste som var der inne kom ut for 10 minutter siden, burde de ikke ta oss inn? Jeg må vente to timer ettet jeg drikker det også, det blir langt på dag det...
Æsj, høres ut som en lang dag:(

Hurra for shopping! Kunne tenkt meg det selv, må jo få gang på julegavene!
Jaaa, det gjør du jo! Synd bilen vår fremdeles er dau :(
Julegaver har jeg ikke startet på selv:( venter på ønskelister..
Håper Stavanger viser seg fram fra sin beste side i helgen:D vet du hvor langt det er fra flyplassen til Energy hotell?

Æsj, høres ut som en lang dag:(
Ja, andre blodprøve blir 11.10 og så kan jeg dra hjem.
Min datter er hjemme i dag, hun var litt for varm og kosete. Ikke egentlig feber, så vi håper det ikke blir noe. Men sånn føre var, siden det er skarlagensfeber i bhg

Julegaver har jeg ikke startet på selv:( venter på ønskelister..
Håper Stavanger viser seg fram fra sin beste side i helgen:D vet du hvor langt det er fra flyplassen til Energy hotell?

Ja, får håpe det! :D
Hotellet ligger på Madla, så er vel en 10minutters kjøring fra flyplassen :)

Ikke før ble den ene som kjente noen hentet av legen, kom en ny...

Folk som snakker lavmælt sammen er nå en ting, men de som snakker sånn at alle må høre på om de vil eller ei, er litt slitsomt...

Back
Topp