Hva har du gjort?God kveldsykt fornøyd med egen innsats nå !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du gjort?God kveldsykt fornøyd med egen innsats nå !!
Ja det er skikkelig vondt.Uff det er så grusomt![]()
Ja det er enda godt![]()
Hva har du gjort?
Jeg har fått ungen min til å sove i senga si etter 2 uker med vognrugging!Ja det er skikkelig vondt.
Fått beskjed på jobben om å ikke komme tilbake før jeg er frisk igjen![]()
Så regner med jeg er hjemme et par dager nå...
Ja det er bra jobba :-DJeg har fått ungen min til å sove i senga si etter 2 uker med vognrugging!
Men i dag hadde jeg bestemt meg, brukte 1 time på få hu til å sovne. Ble mye ute og inn og opp å trøste, men jeg ga meg ikketil vanlig har jeg tydd til vogna etter 30 min, men ikke i dag
![]()
Hehe ja best å holde seg hjemme
Hva skjer hos dere?
Her er det hårfarging på gang, fjernet keratin-extentionsene på søndag etter å ha hatt de i 3mnd, så nå får etterveksten gjennomgåså blir det bleking av tuppene etterpå, før jeg farger de røde imorgen tenker jeg
![]()
Deilig med litt forandringJa det er bra jobba :-D
Det vil dere nok få igjen for senere, og det går sikkert bedre i morgen ;-)
Ja jeg blir hjemme ;-)
I morgen har jeg fri da, så da hadde jeg vært hjemme uansett ;-)
Her er det nå nattaHva skjer hos dere?
Her er det hårfarging på gang, fjernet keratin-extentionsene på søndag etter å ha hatt de i 3mnd, så nå får etterveksten gjennomgåså blir det bleking av tuppene etterpå, før jeg farger de røde imorgen tenker jeg
![]()
Ta vare på deg selv, og bli frisk .Hei på dere :-D
Jeg har vært på jobb i nesten 12 timer i strekk i dag![]()
Og med dårlig form har det straffet seg![]()
Jeg er potte tett og har ingen stemme igjen og hoster nesten ut lungene![]()
Godt jeg ikke trenger stemme for å skravle her![]()
Det hadde vært sykt tøftHer er det nå natta
Lykke til med farginghadde håpet på å få farget meg litt selv på jobb i morgen, ønsker litt rosa i anledning brystkreft mnd
men veit ikke om det er tid mellom kundene da..
Det blir det nok om et par dager. Ja det er bare å stå i det ;-)Deilig med litt forandringhøres kult ut
Ja det syns jeg åkjempe fornøyd, håper det blir bedre om et par dager . Så er det å ha orken til det å
JaDet blir det nok om et par dager. Ja det er bare å stå i det ;-)
Jepp, skal gjøre det ;-)Ta vare på deg selv, og bli frisk .
Ja ekke det typiskJepp, skal gjøre det ;-)
Har fri i morgen, og tenker jeg tar torsdagen hjemme også. Tror det lønner seg i lengden.
Og siden jeg jobber i bhg er det vel greit å holde seg unna. Selv om det er ungene som har smittet meg![]()
Ja, den er vel litt kinkig den situasjonen ds ja, men tenker det er best du holder deg hjemmeJepp, skal gjøre det ;-)
Har fri i morgen, og tenker jeg tar torsdagen hjemme også. Tror det lønner seg i lengden.
Og siden jeg jobber i bhg er det vel greit å holde seg unna. Selv om det er ungene som har smittet meg![]()
Ja, det tror jeg ogsåDet hadde vært sykt tøft
Ja blir spennende å se om det gikkJa, det tror jeg ogsåhåper det blir tid
![]()
Haha, ja det er typiskJa ekke det typiskalltid barna som smitter
Ja er nok det. Men er ikke lett å være hjemme når man vet at de blir færre folk på jobb torsdag...Ja, den er vel litt kinkig den situasjonen ds ja, men tenker det er best du holder deg hjemme![]()
Kult! Sånn type ombre-farging??Hva skjer hos dere?
![]()
Sov godt SaraPå plass i senga etter å ha sovet litt på mannen. Godt å ligge sånn, men veldig lurt å komme seg i seng.
Litt sulten, men for sent å spise så da er det bedre å bare sove.