Skravletråd Oktober

Hva har du gjort?
Ja det er skikkelig vondt.
Fått beskjed på jobben om å ikke komme tilbake før jeg er frisk igjen :-P
Så regner med jeg er hjemme et par dager nå...
Jeg har fått ungen min til å sove i senga si etter 2 uker med vognrugging!

Men i dag hadde jeg bestemt meg, brukte 1 time på få hu til å sovne. Ble mye ute og inn og opp å trøste, men jeg ga meg ikke :) til vanlig har jeg tydd til vogna etter 30 min, men ikke i dag :)

Hehe ja best å holde seg hjemme

Hva skjer hos dere? :)
Her er det hårfarging på gang, fjernet keratin-extentionsene på søndag etter å ha hatt de i 3mnd, så nå får etterveksten gjennomgå :D så blir det bleking av tuppene etterpå, før jeg farger de røde imorgen tenker jeg:)

Jeg har fått ungen min til å sove i senga si etter 2 uker med vognrugging!

Men i dag hadde jeg bestemt meg, brukte 1 time på få hu til å sovne. Ble mye ute og inn og opp å trøste, men jeg ga meg ikke :) til vanlig har jeg tydd til vogna etter 30 min, men ikke i dag :)

Hehe ja best å holde seg hjemme
Ja det er bra jobba :-D
Det vil dere nok få igjen for senere, og det går sikkert bedre i morgen ;-)

Ja jeg blir hjemme ;-)
I morgen har jeg fri da, så da hadde jeg vært hjemme uansett ;-)

Her er det hårfarging på gang, fjernet keratin-extentionsene på søndag etter å ha hatt de i 3mnd, så nå får etterveksten gjennomgå :D så blir det bleking av tuppene etterpå, før jeg farger de røde imorgen tenker jeg:)
Ja det er bra jobba :-D
Det vil dere nok få igjen for senere, og det går sikkert bedre i morgen ;-)

Ja jeg blir hjemme ;-)
I morgen har jeg fri da, så da hadde jeg vært hjemme uansett ;-)
Deilig med litt forandring :) høres kult ut

Ja det syns jeg å :) kjempe fornøyd, håper det blir bedre om et par dager . Så er det å ha orken til det å

Her er det nå natta :)
Lykke til med farging :) hadde håpet på å få farget meg litt selv på jobb i morgen, ønsker litt rosa i anledning brystkreft mnd :) men veit ikke om det er tid mellom kundene da..

Hei på dere :-D

Jeg har vært på jobb i nesten 12 timer i strekk i dag :-P
Og med dårlig form har det straffet seg :-P

Jeg er potte tett og har ingen stemme igjen og hoster nesten ut lungene :-P

Godt jeg ikke trenger stemme for å skravle her :-P
Ta vare på deg selv, og bli frisk .

Jepp, skal gjøre det ;-)
Har fri i morgen, og tenker jeg tar torsdagen hjemme også. Tror det lønner seg i lengden.
Og siden jeg jobber i bhg er det vel greit å holde seg unna. Selv om det er ungene som har smittet meg :-P
Ja, den er vel litt kinkig den situasjonen ds ja, men tenker det er best du holder deg hjemme :)

Ja ekke det typisk :P alltid barna som smitter
Haha, ja det er typisk :-P

Ja, den er vel litt kinkig den situasjonen ds ja, men tenker det er best du holder deg hjemme :)
Ja er nok det. Men er ikke lett å være hjemme når man vet at de blir færre folk på jobb torsdag...
Og var jo derfor jeg dro i dag også, for var ikke så ille til morran, og har ikke feber... Så lett å være etterpåklok.. :rolleyes:

På plass i senga etter å ha sovet litt på mannen. Godt å ligge sånn, men veldig lurt å komme seg i seng.

Litt sulten, men for sent å spise så da er det bedre å bare sove.

Kult! Sånn type ombre-farging??
Hva er keratin-extension?

Back
Topp