Hvilken test tar du?
Glukosebelastning. Blodsukkeret mitt var fint, så nå var enda en bekymring ute av verden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken test tar du?
Så gøy
Så bra daGlukosebelastning. Blodsukkeret mitt var fint, så nå var enda en bekymring ute av verden.![]()
Håper spira klorer seg fast ❤❤ Gratulerer
Hvilke votter?Ja er super fornøyd![]()
Selv nå har jeg gående 2 strikkeprosjekter.
Votter og floridabukse
Jepp.. trøtt og opptattgjeeeesp, kanskje alle er like trøtte som meg... ?
http://www.pickles.no/lekeplass-sett-lue-hals-og-vot/Hvilke votter?
Her venter jeg enda på garn til sflere snøløvgensre![]()
Åh, den er kjip da. Fått sove noe på dagen nå da?Måtte på do halv fem og fikk ikke sove mer :/
oioioioioi<3<3<3<3<3
Hehe. Bare en måte og holde på plassenTakk for det
Tror ikke det varer lenge da![]()
Håper spiren holder og dere får en spennende tid ♡♡♡Tusen takk![]()
Så bra da![]()
Stolt over meg selv da for har alltid vært redd for å ta blodprøver men nå har jeg nesten blitt så vandt til det og til sprøyter generelt (Kjære har diabetes) så nå går det mye bedre om jeg bare får ligge.Greit med det da. Vi kunne ikke vente til det i byen åpna da mannen måtte på jobb, så kjørte til et senter for å få kjøptDet har jeg også alltid gjort, men det er vel like gjerne fordi helsestasjonen både her og der jeg bodde før delte parekringsplass med et apotek, så det var jo ikke noe omvei (helsestasjon, lege og apotek relativt samlokalisert)

Gratulerer
Greit med det da. Vi kunne ikke vente til det i byen åpna da mannen måtte på jobb, så kjørte til et senter for å få kjøpt
Okei. Ikke hørt om det. Hvilken kanal går det på?Pusser opp hus for syke fsmilier.