Skravletråd Oktober

Ja, er ganske lettet nå kan du si! Men har småvondt og er litt lilla i stakkars armen som har blitt stukket to ganger idag. :shifty: Stolt over meg selv da for har alltid vært redd for å ta blodprøver men nå har jeg nesten blitt så vandt til det og til sprøyter generelt (Kjære har diabetes) så nå går det mye bedre om jeg bare får ligge.

Det har jeg også alltid gjort, men det er vel like gjerne fordi helsestasjonen både her og der jeg bodde før delte parekringsplass med et apotek, så det var jo ikke noe omvei (helsestasjon, lege og apotek relativt samlokalisert)
Greit med det da. Vi kunne ikke vente til det i byen åpna da mannen måtte på jobb, så kjørte til et senter for å få kjøpt

Greit med det da. Vi kunne ikke vente til det i byen åpna da mannen måtte på jobb, så kjørte til et senter for å få kjøpt

Veldig greit, der vi bodde før var helsestasjon og legesenter i øverste etasje av et handlesenter, som også hadde apotek. Her er det lege og helsestasjon samlokalisert og apotek i nabobygget. Veldig greit, for har man vært hos legen trenger man i en del tilfeller et apotek...

Back
Topp