Liker meg i harstad. Passe stor by. Prøvde meg i tromsø, men likte det ikke. Men vi vil flytte til ett tettsted utenfor her. Der er det så fint og rolig for jenta vår og vokse oppJeg også,har prøvd å bodd på større steder, men trives best her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker meg i harstad. Passe stor by. Prøvde meg i tromsø, men likte det ikke. Men vi vil flytte til ett tettsted utenfor her. Der er det så fint og rolig for jenta vår og vokse oppJeg også,har prøvd å bodd på større steder, men trives best her![]()
Hehe,jaMåtte jo nesten det når jeg holdt ut![]()
![]()
Du får ha en god natt da når du legger degPå plass i senga igjen
Straks natta
8000 pr dag føler jeg vi er et stykke unna. Nå har jeg ikke vært å sett på siste oppdateringer, men det var jo ganske rolig her forrige uke.Utfordringa fra Tamara var litt under 400 innlegg til i denne tråden. Den egentlige utfordringa hennes er 55-60.000 i løpet av uka. Ca 8 000 pr dag, på hele forumet altså. Synes ikke det har "kokt" så mye mer i dag enn sist uke, i så fall mangler vi nok et par tusen...
En luksus mange ikke tenker over.Ja. Greit med en forutsigbar syklus![]()
Det føler jeg også at vi er.8000 pr dag føler jeg vi er et stykke unna. Nå har jeg ikke vært å sett på siste oppdateringer, men det var jo ganske rolig her forrige uke.
Hadde vært gøy med ekstra Stelleveske som premie da![]()
Ja, det er sånn jeg tenker ogsåLiker meg i harstad. Passe stor by. Prøvde meg i tromsø, men likte det ikke. Men vi vil flytte til ett tettsted utenfor her. Der er det så fint og rolig for jenta vår og vokse opp![]()
Det ser ikke sånn utKlarer dere 13 500 innlegg i denne tråden i dag?
Ja gjør nok detHåper du får sove litt da![]()
Ja synes detJa. Greit med en forutsigbar syklus![]()
Ja. og et godt lokalmiljø er greitJa, det er sånn jeg tenker ogsåjeg trives og det er fint å ha barn her
![]()
Har aldri selv hatt forutsigbar syklus. Kun de siste mnd før jeg ble gravid. Kunne være uten 5 mnd. Så spent på om den blir stabil igjenEn luksus mange ikke tenker over.
Jeg har ikke forutsigbar syklus uten å manipulere den med hormoner.
Det er vel absolutt et plussJa. og et godt lokalmiljø er greit.vi har hele klatremiljøet vårt der vi ønsker å flytte.
![]()
Absolutt jaDet er vel absolutt et pluss![]()
Jeg hadde forresten regelmessig på 35 dager ca et halvt år før jeg ble gravid med nr to. Aldri hatt før eller siden, utenom nå siste tiden før jeg ble gravid igjen, men det var jo pga hormoner, jeg tok først tre kurer pergo før jeg ble gravid på femte kur letrozol. Hormoner funker, da får jeg el og stabil syklus. Det har jeg ellers bare hatt når jeg tok p piller.Har aldri selv hatt forutsigbar syklus. Kun de siste mnd før jeg ble gravid. Kunne være uten 5 mnd. Så spent på om den blir stabil igjen
God nattDa er det natta for meg. Få meg en time eller to på øyet før snupps våkner for matsov godt alle
![]()
Er det langt eller?Absolutt jaHåper bare det er jobber for meg i nærheten der så vi begge slipper pendle så mye inn til byen her
Huff da, det hørtes ikke noe særlig utHei på dere :-D
Innom etter en tung dag.
Vært en urolig dag på jobben, masse gråting og ingenting hjalp.
Og bare meg med to vikarer.
Og at jeg ikke er helt i form selv er jeg sliten nå![]()
Burde vel egentlig legge meg ;-)
Har dere det Bra?