Skravletråd Oktober

Jeg også,har prøvd å bodd på større steder, men trives best her :)
Liker meg i harstad. Passe stor by. Prøvde meg i tromsø, men likte det ikke. Men vi vil flytte til ett tettsted utenfor her. Der er det så fint og rolig for jenta vår og vokse opp :)

Utfordringa fra Tamara var litt under 400 innlegg til i denne tråden. Den egentlige utfordringa hennes er 55-60.000 i løpet av uka. Ca 8 000 pr dag, på hele forumet altså. Synes ikke det har "kokt" så mye mer i dag enn sist uke, i så fall mangler vi nok et par tusen...
8000 pr dag føler jeg vi er et stykke unna. Nå har jeg ikke vært å sett på siste oppdateringer, men det var jo ganske rolig her forrige uke.
Hadde vært gøy med ekstra Stelleveske som premie da;)

8000 pr dag føler jeg vi er et stykke unna. Nå har jeg ikke vært å sett på siste oppdateringer, men det var jo ganske rolig her forrige uke.
Hadde vært gøy med ekstra Stelleveske som premie da;)
Det føler jeg også at vi er.

Liker meg i harstad. Passe stor by. Prøvde meg i tromsø, men likte det ikke. Men vi vil flytte til ett tettsted utenfor her. Der er det så fint og rolig for jenta vår og vokse opp :)
Ja, det er sånn jeg tenker også :) jeg trives og det er fint å ha barn her :)

En luksus mange ikke tenker over.

Jeg har ikke forutsigbar syklus uten å manipulere den med hormoner.
Har aldri selv hatt forutsigbar syklus. Kun de siste mnd før jeg ble gravid. Kunne være uten 5 mnd. Så spent på om den blir stabil igjen

Da er det natta for meg. Få meg en time eller to på øyet før snupps våkner for mat :) sov godt alle:)

Hei på dere :-D

Innom etter en tung dag.
Vært en urolig dag på jobben, masse gråting og ingenting hjalp.
Og bare meg med to vikarer.
Og at jeg ikke er helt i form selv er jeg sliten nå :-P
Burde vel egentlig legge meg ;-)

Har dere det Bra?

Har aldri selv hatt forutsigbar syklus. Kun de siste mnd før jeg ble gravid. Kunne være uten 5 mnd. Så spent på om den blir stabil igjen
Jeg hadde forresten regelmessig på 35 dager ca et halvt år før jeg ble gravid med nr to. Aldri hatt før eller siden, utenom nå siste tiden før jeg ble gravid igjen, men det var jo pga hormoner, jeg tok først tre kurer pergo før jeg ble gravid på femte kur letrozol. Hormoner funker, da får jeg el og stabil syklus. Det har jeg ellers bare hatt når jeg tok p piller.

Lurer på hva jeg skal gjøre etter denne ungen... Vi har jo aldri begynt igjen med prevensjon, for fruktbare et vi jo ikke i så stor grad, så vi har bare tenkt at så lenge jeg ikke har mens er risikoen liten og skjer det er det bonus. Jeg får den ikke før etter 18+ mnd. Deretter har vi begynt å prøve igjen. Men dette er meningen skal være siste

Hei på dere :-D

Innom etter en tung dag.
Vært en urolig dag på jobben, masse gråting og ingenting hjalp.
Og bare meg med to vikarer.
Og at jeg ikke er helt i form selv er jeg sliten nå :-P
Burde vel egentlig legge meg ;-)

Har dere det Bra?
Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut :(

Back
Topp