Skravletråd Oktober

min kom på dagen når den skulle. Har hatt den 2 ganger nå. Skal i operasjon rett etter neste, så litt avhengig av at den kommer presis da og :p
Ja da er det jo greit de er presise :-). Satser på at syklusen min stabiliserer seg til normalen nå med denne:-). Greit å komme tilbake til normalen når den først er kommet:-)

Da har jeg funnet sengen:-). Mini henger i puppen men satser på at han snart er ferdig og at jeg får lempet han over i sengen din slik jeg får noen timer søvn jeg også uten noen hengende i puppen:-P

Da har jeg funnet sengen:-). Mini henger i puppen men satser på at han snart er ferdig og at jeg får lempet han over i sengen din slik jeg får noen timer søvn jeg også uten noen hengende i puppen:-P
Håper du får sove litt da :)

På plass i senga igjen

Straks natta

Er dere i mål nå da? :)

Ah. Her har jeg glemt å koke flaske ikveld. Men holder kanskje til i morgen tidlig. Men får bruke siste minuttene før leggetid til å fylle de med vann å sette de klare:)
Greit å gjøre det klart ja:)

Er dere i mål nå da? :)
Utfordringa fra Tamara var litt under 400 innlegg til i denne tråden. Den egentlige utfordringa hennes er 55-60.000 i løpet av uka. Ca 8 000 pr dag, på hele forumet altså. Synes ikke det har "kokt" så mye mer i dag enn sist uke, i så fall mangler vi nok et par tusen...

Ja da er det jo greit de er presise :-). Satser på at syklusen min stabiliserer seg til normalen nå med denne:-). Greit å komme tilbake til normalen når den først er kommet:-)
Ja. Greit med en forutsigbar syklus;)

Back
Topp