Kjenner at det må jeg også.Jeg må snart i seng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner at det må jeg også.Jeg må snart i seng
Så nå er det leggetidJeg må snart i seng
JeppSånn lite tettsted?![]()
Sånn en mann skal fungere, kaller jeg det ;-)Luksus kaller jeg det. Bra det![]()
Ja da er det jo greit de er presisemin kom på dagen når den skulle. Har hatt den 2 ganger nå. Skal i operasjon rett etter neste, så litt avhengig av at den kommer presis da og![]()
Jada, godt med mat.Herlig det da![]()
Veldig snill mann. Han fungererSnill mann da
Liker slike stederJepptrives godt I kommunen vår med nesten 7000 innbyggere
![]()
Håper du får sove litt daDa har jeg funnet sengen. Mini henger i puppen men satser på at han snart er ferdig og at jeg får lempet han over i sengen din slik jeg får noen timer søvn jeg også uten noen hengende i puppen
![]()
Så flott!Det gjorde vi ja![]()
Hehe, joda det et vel detSånn en mann skal fungere, kaller jeg det ;-)
Jeg også,har prøvd å bodd på større steder, men trives best herLiker slike steder![]()
Greit å gjøre det klart jaAh. Her har jeg glemt å koke flaske ikveld. Men holder kanskje til i morgen tidlig. Men får bruke siste minuttene før leggetid til å fylle de med vann å sette de klare![]()
Åh, liker ikke halsbrannJada, godt med mat.
Halsbrann enda :-(
Utfordringa fra Tamara var litt under 400 innlegg til i denne tråden. Den egentlige utfordringa hennes er 55-60.000 i løpet av uka. Ca 8 000 pr dag, på hele forumet altså. Synes ikke det har "kokt" så mye mer i dag enn sist uke, i så fall mangler vi nok et par tusen...Er dere i mål nå da?![]()
Ja. Greit med en forutsigbar syklusJa da er det jo greit de er presise. Satser på at syklusen min stabiliserer seg til normalen nå med denne
. Greit å komme tilbake til normalen når den først er kommet
![]()