Er vel 2:-/. Men like kjedelig hver gang:-/. Kroppen har ikke helt kommet inn i syklusen ennå så drøyde litt før den kom igjen (ikke at jeg klaget på det da)Første etter fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel 2:-/. Men like kjedelig hver gang:-/. Kroppen har ikke helt kommet inn i syklusen ennå så drøyde litt før den kom igjen (ikke at jeg klaget på det da)Første etter fødsel?
Herlig det daMan kan visst sovne...
Mannen vekket meg og lager mat til meg
Men én del er trøtte og på vei o seng snart, eller? Var det ikke deg jeg skulle jage i seng?500 går fort om vi er mange
tar henne med jegOi, henne vil jeg ha på besøk ja kjenner jeg![]()
Ble litt roligere her inne nå da.men jeg er her ei stund til jeg500 går fort om vi er mange
Nei er vel den andre:-/. Men kroppen har ikke kommet inn i skikkelig rytme ennå tydeligvis etter fødsel så drøyde litt før den 2. komÆsj daførste gang etter fødsel?
Luksus kaller jeg det. Bra detJa, det er han. Steker egg til meg
Den er genial. Og spørsmålene veldig gode. De har bestått garanti også. Brukte kun den![]()
Ingen særlig matlyst egentligBlir ikke mett av det
Hun skal få all den maten hu vil ha, og mange takker!tar henne med jegganske kjekk altså
alt hun krever er litt takk og litt mat og
![]()
Ja. Liker teoretiske ting, så tok det stoffer til meg kjaptHaha, det fårn si, det gikk unna
Jeg kjørte opp i 2007 jeg, så det var litt før , og da tror jeg ikke det var noe skilt side det altså.
Er vel 2:-/. Men like kjedelig hver gang:-/. Kroppen har ikke helt kommet inn i syklusen ennå så drøyde litt før den kom igjen (ikke at jeg klaget på det da)
Jeg havnet også i sengen igjen med mini på puppenDa er jeg plassert i sengen med gutten på puppen.
Han har allerede sovnet igjen, men spiser godt i søvne
HihiHun skal få all den maten hu vil ha, og mange takker!![]()
Det er bra noen liker det, jeg er litt mer praktiskJa. Liker teoretiske ting, så tok det stoffer til meg kjaptble ikke ferdig med lappen før februar da. Siden vi tok så lang juleferie mellom bolkene
![]()
Blir hun våken av å spise eller å vente på flasken?Var det jeg tenkte. Snupps her blir ganske våken av flaska to ganger på natta så tar litt tid før hun sovner
Du må jo spise!Ingen særlig matlyst egentlig
Jeg krysser fingrene for degEnig i det!jeg også har brukt den og vært fornøyd! Bestått garanti- tror jeg på den dagen jeg står
(som blir til onsdag)
Jeg vil ikke få tid i morgen tidligJeg tar dusjen i morgen tidlig før 3 mnd kontrollen vi skal på. Så blir det natta nå snart
Ånei det er kjipt:-/. Jeg fikk den heldigvis ikke før på dagen 8 måneder etter fødsel. Skulle egentlig hatt igjen i slutten av september meeeen ville visst heller vente til nåher kom første allerede 9 uker etter fødsel:/