Veldig greit.Greit det da![]()
Må bare dytte litt på han innimellom når han glemmer å spise.
Hadde vert verre om han ble så våken at han ikke fikk sove igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit.Greit det da![]()
Haha. Hun elsker å farte der jeg og snupps er, så hun blir nok gladelig med.Ta med deg henne hit også du![]()
Det var det Tamara utfordret oss til, jaEr det 13500 som er målet i dag?
Oi, henne vil jeg ha på besøk ja kjenner jegHaha. Hun elsker å farte der jeg og snupps er, så hun blir nok gladelig med.
Er veldig flink å vasle vinduer og tørke støv og forresten. Det gjorde hun klokka 7 imorrest![]()
Jeg tok teorien tror jeg rundt oktober 2013. før jeg begynte med kjøretimer. Bestemte meg på en søndag for å kjøre opp plutselig. Begynte å øve den kvelden og tok teorien samme onsdagDet er evigheter siden jeg tok den. Tror ikke det var noe skilt del der da ...
Åja, trodde det var 13000 jeg. Tviler på at det blir 500 til I kveld.Det var det Tamara utfordret oss til, ja
Ikke jeg heller.Aff... den klarer ikke jeg være med så mye på i kveld
Målet var 13500Og nå er vi i mål![]()
Så snill han er som lager mat til deg ♡Man kan visst sovne...
Mannen vekket meg og lager mat til meg
Blir ikke mett av detBle bare te til kvelds her
Så spennende, daEi jeg aldri har møtt før
Nei, har noen lange innimellom for å ha fri andre dagerUff da, dobbel vakt!?![]()
Haha, det fårn si, det gikk unnaJeg tok teorien tror jeg rundt oktober 2013. før jeg begynte med kjøretimer. Bestemte meg på en søndag for å kjøre opp plutselig. Begynte å øve den kvelden og tok teorien samme onsdag![]()
Var det jeg tenkte. Snupps her blir ganske våken av flaska to ganger på natta så tar litt tid før hun sovnerVeldig greit.
Må bare dytte litt på han innimellom når han glemmer å spise.
Hadde vert verre om han ble så våken at han ikke fikk sove igjen
500 går fort om vi er mangeÅja, trodde det var 13000 jeg. Tviler på at det blir 500 til I kveld.
Det gjorde vi jaSå spennende, daFikk dere skravlet masse?
Ja, det er han. Steker egg til megSå snill han er som lager mat til deg ♡
Jeg tar dusjen i morgen tidlig før 3 mnd kontrollen vi skal på. Så blir det natta nå snartIkke jeg heller.
Så fort lille U er mett går jeg i dusjen og etter det legger jeg meg
Snill mann daMan kan visst sovne...
Mannen vekket meg og lager mat til meg