Skravletråd Oktober

Legger telefonen litt på lading, og maler trappen, kommer plutselig tilbake :D

Hva ble det da?
Fant denne på januarsalget :)
065.jpg

Hehe. Er såvidt jeg gidder å spise for tiden. Blir desverre litt mye drittmat når jeg plutselig blir så sulten at jeg blir kvalm og bare må hive i meg det nærmeste jeg finner
Usj, eneste jeg har spist idag var brownies til frokost, kjenner magen rumler nå, men må ut med hunden før jeg kan begynne å lage meg noe mat.. Og kjenner meg selv godt til at jeg vet jeg ikke kommer til å orke å lage middag så seint kun til meg selv :p :o

Haha.. Jeg var "redd" for å handle på butikken for jeg var redd for å møte på han.. Da bodde vi 6min kjøretur unna hverandre og handlet på de samme butikkene.. :p haha.. Var overhodet ikke interessert i noe forhold, og var nettdating i tillegg så var veldig skeptisk:p Men når vi først møttes på kino den første gangen, så hadde vi først 3 dater og en overnatting, og siden har vi tilbragt all ledig tid sammen.. Jeg var ikke hjemme i leiligheten min annet enn for å hente ting og et par helger mellom midten av februar til jeg hadde sagt opp leiligheten og flyttet inn offisielt hos han 11.august i år :´)

Hehe. Så dere er fra samme plass? Det er vi..foreldrene våre kjenner hverandre :p men vi ante ikke hvem hverandre var før vi plutselig møttes. Bestevenninna mi er visst i slekt med han :p er 9 år mellom oss.
Vi møttes den 17. Så utvekslet vi nummer. Møttes igjen andre juledag og ble hos han 3 netter :p og han hjalp meg å flytte inn i ny leilighet 29 desember. Og siden ble det oss :p

Så vanskelig denne jenta skulle være å legge i dag, da!

Back
Topp