Det har den så absoluttFarts definitivt gått opp nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har den så absoluttFarts definitivt gått opp nå!
Hvem mangler du til da?nope ikke til alle
Må vel, men takk. Det er godt med litt oppmuntringSå flink du er!
Det høres ut som en flott gaveTenkte på en kurv med litt spekemat og vin til de. Og kaffe. De elske kaffe![]()
Håper det da, regner med de får noen sånne da menDet høres ut som en flott gave![]()
Jeg skulle gjøre litt annet enn å henge herIkke sant? Jeg skulle bare legge unger...
Hva da?Kom over den perfekte gaven til frøkna
Ja er så koseligSå kos da ♡♡
Ja er vel detEr vel ikke uvanlig med sånne perioder
Usj, eneste jeg har spist idag var brownies til frokost, kjenner magen rumler nå, men må ut med hunden før jeg kan begynne å lage meg noe mat.. Og kjenner meg selv godt til at jeg vet jeg ikke kommer til å orke å lage middag så seint kun til meg selvHehe. Er såvidt jeg gidder å spise for tiden. Blir desverre litt mye drittmat når jeg plutselig blir så sulten at jeg blir kvalm og bare må hive i meg det nærmeste jeg finner
Kengubarnet og nieseHvem mangler du til da?
Ja. Jeg skal jo egentlig strikke, blaJeg skulle gjøre litt annet enn å henge her
Kos deg duLegger telefonen litt på lading, og maler trappen, kommer plutselig tilbake![]()
Haha.. Jeg var "redd" for å handle på butikken for jeg var redd for å møte på han.. Da bodde vi 6min kjøretur unna hverandre og handlet på de samme butikkene..haha.. Var overhodet ikke interessert i noe forhold, og var nettdating i tillegg så var veldig skeptisk
Men når vi først møttes på kino den første gangen, så hadde vi først 3 dater og en overnatting, og siden har vi tilbragt all ledig tid sammen.. Jeg var ikke hjemme i leiligheten min annet enn for å hente ting og et par helger mellom midten av februar til jeg hadde sagt opp leiligheten og flyttet inn offisielt hos han 11.august i år :´)
Begynner jo å nærme.oss 13000 nå da.Må jo det dersom man skal nå 13.000/13.500 innlegg på denne tråden
Den blir nok populær jaFant denne på januarsalget
![]()