Mini er skikkelig mammadalt for tiden. Skulle la gubben legge mini i kveld for en gangs skyld. Men det endte i skikkelig hjerteskjærende gråt♡. Stoppet med en gang han fikk komme i armene mine og skulle godt inn i armkroken min♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Før jeg vet ordet av det så er hun vel runda åretJa, plutselig er kontrollen der
Var bare i starten jeg dro mye her.
vet du hva du skal kjøpe da?Jeg mangler 3,5 julegave
Hvor gammel er han?Størrelse 68, det er det samme som det lille U bruker det..
Må prøve å komme på noe lurtJa. Har et par uvisse her og. De.som ikke ønsker seg noe enda
Oj! Tidlig ute. FlinkaJeg begynte i januar, jeg
Ja! Og nå skal jeg selvfølgelig gå å male. Jeg vil jo heller skravle.Farts definitivt gått opp nå!
Ikke sant? Jeg skulle bare legge unger...Nå hadde det gått unna her,typisl det
Så kos da ♡♡Mini er skikkelig mammadalt for tiden. Skulle la gubben legge mini i kveld for en gangs skyld. Men det endte i skikkelig hjerteskjærende gråt♡. Stoppet med en gang han fikk komme i armene mine og skulle godt inn i armkroken min♡♡
Det er detDet er veldig greit![]()
Min eldste brukte str. 74 når han begynte i barnehagen.Mi brukte 74 til hun var langt over året. Men hun er veldig lita da. Bruker 92 og litt 98 nå, 3,5 år![]()
Det går veldig fort jaJa. Før jeg vet ordet av det så er hun vel runda året![]()
Banab og majones, den kombinasjonen har jeg ikke hørt førJa!
Det ble en skive men banan og majones og ei med brunost![]()
Samme som mi da.Min eldste brukte str. 74 når han begynte i barnehagen.
Da var han nesten 1,5 år
Det er jo braFarts definitivt gått opp nå!
Mulig å klatre litt på listen daJaer nå mer liv nå
![]()
Ja, ikke fare for å skamme nå.Det er jo bra![]()
Hehe. Er såvidt jeg gidder å spise for tiden. Blir desverre litt mye drittmat når jeg plutselig blir så sulten at jeg blir kvalm og bare må hive i meg det nærmeste jeg finnerGodt jeg ikke er alene![]()