Hehe, så det . Bra fantasien er på plassNææhhh....
Det er pinnepølse med steindressing![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, så det . Bra fantasien er på plassNææhhh....
Det er pinnepølse med steindressing![]()
prøvde å smiske med min mann om han ville lage meg, men var ikke mye til reaksjonJeg venter på å få den servert av mannen, jeg![]()
Ja, synes det har vært mye bra nåTidvis jeg ogsåsyns det er fryktelig gøy med nordiske serier. Føler vi har lært å lage gode seier de siste årene
![]()
Ikke i det heletatt.Håper på det da. Ikke noe godt med hodepine.
Vi får prøve i alle fallHåper da det![]()
Snakker vi om til jul? Gikk igjennom gave lista mi I går kveld mangler flere enn jeg hadde trodd . Blæ.Har kjøpt 6 gaver, så er i gang![]()
Jeg sier bare kjære så kommer den ikke så lenge etterpåprøvde å smiske med min mann om han ville lage meg, men var ikke mye til reaksjon![]()
Men blir jo da en vegetarpølse jaHehe, så det . Bra fantasien er på plass)
Jeg gidda ikke reise meg for å sette på tevann engang.. greit å smiske med mamma så gjorde hun detHar jo ikke tid. Må skravle. .![]()
Fått kjøpt noenNei, går skremmende fort. Har du begynt på julegavene?
Jeg begynte i januar, jegNei, går skremmende fort. Har du begynt på julegavene?
Da er du igang jaHar kjøpt 6 gaver, så er i gang![]()
Ja. Må prøve å få flere medFlere som må gire om da![]()
Ja :OOg hun er 3 mnd?![]()
Var julegaver her jaSnakker vi om til jul? Gikk igjennom gave lista mi I går kveld mangler flere enn jeg hadde trodd . Blæ.
Jeg personlig foretrekker pinnebrød fremfor pinnepølseNææhhh....
Det er pinnepølse med steindressing
men joa...da blir det vel strengt tatt det![]()
Det er veldig greitDa er du igang ja![]()
Jeg må bare på badet med ungene så er jeg nok tilbakeJeg er her og blir gjerne med på å skravle en 1,5 times tid![]()
Hehe. Jeg var så lei av helsestasjonen at gidda ikke dra innom.Var derfor jeg sjekket så ofte![]()
Satser på at flere kommer innJa. Må prøve å få flere med![]()