Skravletråd Oktober

Mmm, det høres veldig godt ut :)
Var veldig godt.
Lagde bearnaise sausen om morgenen men ikke fult så tykk som jeg pleier siden den blir tykkere når den står litt og hadde den i en slik flaske det tidligere hadde vært sjokolade saus i og tok på som jeg tar ketchup på pølser.
Var noen foreldre der som satt med sine pølser og som så på maten vår med lange øyne :P

Det var vel det jeg tenkte men å lyve det er noe jeg ikke vil men pynte på sannheten kan jeg ved å skåne meg og mine om jeg må det :)
Vi prøver vi også , jeg har gått fra å si at jeg ikke ønsket flere barn til å si at det er under vurdering så folk ikke får sjokk ;) ellers så har jeg en knippe av mine nærmeste som vet det. Men andre føler jeg at Absolutt ikke har noe med det :)

Hva fa&%# er oddsa? Skulle jo se på bil idag, men så ville ikke vår bil starte..så vi kom oss jo ingen vei. Yey..så nå er vi stuck hjemme :p

Var veldig godt.
Lagde bearnaise sausen om morgenen men ikke fult så tykk som jeg pleier siden den blir tykkere når den står litt og hadde den i en slik flaske det tidligere hadde vært sjokolade saus i og tok på som jeg tar ketchup på pølser.
Var noen foreldre der som satt med sine pølser og som så på maten vår med lange øyne :P
Så smart! Jeg hadde nok siklet i deres retning jeg også altså :)
Barna savnet ikke pølsene?

Hva fa&%# er oddsa? Skulle jo se på bil idag, men så ville ikke vår bil starte..så vi kom oss jo ingen vei. Yey..så nå er vi stuck hjemme :p
Tenker herr polo ble trist når han fikk teften i at dere skulle bytte han ut... :p

Back
Topp