Er ikke sjans på det her nå.Joda. Alt fint derprøver å få snupps til å sove en liten lur nå
![]()
Har en veldig våken, og veldig blid liten gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke sjans på det her nå.Joda. Alt fint derprøver å få snupps til å sove en liten lur nå
![]()
Ikke mye fra meg heller, har ikke tid..God dagsorry for lite aktivetet for meg, men har ikke ork om dagene
Fikk heldigvis henne til å sove. Håper hun sover til halv 6Er ikke sjans på det her nå.
Har en veldig våken, og veldig blid liten gutt
Skjønner det. Ikke alltid skravlingen gårGod dagsorry for lite aktivetet for meg, men har ikke ork om dagene
God morgenlat start på dagen i dag også
![]()
God ettermiddagGod morgen :-D
Da spiser du litt davelHar lyst på godteri![]()
![]()
Joda, men liker allikevel sommer bestNei det er ikke det, men vinter kan være veldig koselig det da![]()
Er veldig glad i høsten jegJoda, men liker allikevel sommer best![]()
Nei bare saltPrøvde du den med søt kjeks også?
Masse lykke til med prøvingenEr ganske ny ja, ble medlem fordi jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Meldte meg inn her, og dro til legen for så å få beskjed om at jeg ikke var gravid.. Da ble samboeren min og meg enig om at jeg skulle slutte på p-pillene og gummi'n skulle legges bort. Så nå er vi i pp1så er vel ca 3 uker jeg har vært her inne og prøvd å hengt med i svingene
![]()
Jøss, så rart!?Men det er ingen garanti for vanskeligere lekser av den grunn.
Her har alle samme lekse. Også han som kan det meste av gangetabellen opp til 5*5, sittet med pluss og minus, sist uke avanserte de fra tallene opp til 10, til tallene opp til 20. (andre klasse)
Leseleksa er også den samme, både for de som leser lange bøker og han som har bodd i landet i 1,5 år nå og har foreldre som ikke kan et ord norsk. (jo, de sier "hei" nå)
Jøss, så rart!?
Min 2.klassing har allerede delt opp leseleksa side som trenger litt ekstra trening leser et avsnitt, og de som leser bra kan lese hele siden
![]()
Det har vi også, hva har dere gjort?kost oss masse idag<3
Bra, den er bestNei bare salt![]()