Nei, vi har bare ei. Søstra mi bor herStedatter?![]()
Ja, blir jo 3 da på en måte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi har bare ei. Søstra mi bor herStedatter?![]()
Ja, blir jo 3 da på en måte![]()
Ja :S men håper at siden jeg tydelog ser den hvite prikken. Og det er skikkelig hovent at det veldig snart popper frem! Gjør vondt i mammahjertet når trøsten ikke strekker til :/Satser på detEr så forferdelig å ikke kunne hjelpe de syns jeg :/
Hva gjorde eldstemann i søvne??Slike gjester liker vi![]()
Og det liker vi!!Jeg er her ;-)
Ja huff. Håper jeg gidder gjøre meg ferdig snart så jeg kan finne meg noe annetUllbukser forblir alltid kjedelig![]()
Har strikka en god del gensre til voksne. Men nå blir det vel bare til barn siden jeg harog tanteungene mine elsker strikkeklær
![]()
Hvor kaldt har det vært hos dere i dag?Er nesten like kaldt![]()
Jepp jeg har prøvdFant fram sjokkis også, den med kjeks, har du prøvd den enda?![]()
Tar ham i hånda og leder han tilbake til sengaI dag også. Hva gjør du når han går j søvne? Følger med han eller følger han tilbake eller hva?
Stakkar litaJa :S men håper at siden jeg tydelog ser den hvite prikken. Og det er skikkelig hovent at det veldig snart popper frem! Gjør vondt i mammahjertet når trøsten ikke strekker til :/
Samme herOh yeah. Ligger vannrett allerede![]()
Nei det var ikke så ille.Den kosta 3145 var det vel på symaskiner.no
Bestilte på onsdag og fikk den idagkjapt når de sendte den frs sør og opp til troms
fikk med gratis sybok og
![]()
Derfor må man kjøpe flereJepp jeg har prøvd
Altfor liten!!![]()
Nei. Vil ikke bruke det om jeg kan unngå. Prøver å avvente :/Stakkar litahar du forsøkt dentinox eller noe sånn?
Jeg er ikke trøtt, men slitenAv meg ogsåvil sove!!
Jeg må snart gi megTakk det sammeprøver å få med meg litt I dag da, siden jeg gikk glipp av alt i går
God kveldGod kveld i stuen![]()
Holder han seg iallefall inne i huset? Brodern gikk ut av huset og vandret til fjøsen :OTar ham i hånda og leder han tilbake til senga![]()
Holder du bare på med et prosjekt av gangen?Ja huff. Håper jeg gidder gjøre meg ferdig snart så jeg kan finne meg noe annet![]()