Kjedelig når det er sånnHåper de popper frem snart. Vært stoorsutring og hylskrik i halvanna uke. Mye før det og, men det hr vært mer relatert til luftsmerter. Nå er de tydelig ikke det, men munnen :/ biteleker skjønner hun ikke enda:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig når det er sånnHåper de popper frem snart. Vært stoorsutring og hylskrik i halvanna uke. Mye før det og, men det hr vært mer relatert til luftsmerter. Nå er de tydelig ikke det, men munnen :/ biteleker skjønner hun ikke enda:/
HahaSer top gear. Hvis noen hadde sagt til meg for 10 år siden at jeg hadde lagt langflat på sofaen på en lørdag med cola zero i glasset og top gear på tv'n ville jeg ha ledd meg I hjel.
Jaja, da blir det iallefall rent ;-)Under 300 igjen.
Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Ja nå er jeg også her ;-)Gikk fort i går så da kan det jo det i dag også
Glad i barn daJaselv om han er 40 og ferdig med barn så skulle man tro han var fysen på flere når han ser henne
![]()
I dag også. Hva gjør du når han går j søvne? Følger med han eller følger han tilbake eller hva?Og jeg ble borte pga eldstemann gikk i søvne![]()
Det er vel noe med det jajeg elsker å strikke, men er ikke noe flink da
![]()
Slike gjester liker viKjekt med middagsbesøk som tar med hjemmelaga sjokoladekake til hele hurven![]()
Da har du vel gått nå ;-)yes bestemt meg for å gå på badet senest 22.30![]()
Oh yeah. Ligger vannrett alleredeBare å legge beina høyt![]()
Hmm, sitrongress har jeg aldri prøvd. Men den er sikkert god, jeg elsker jo vanligvis sitrongressble bare rar i smaken. Liker godt bris sitron og sitrongress![]()
Fort gjort det derUnder 300 igjen.
Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Er det jeg håper på. Ser ut til at det bare er en som er så nært og komme frem. Så satser på den første er den versteKjedelig når det er sånnhos oss ble det styr med første tannen, resten bare kom. Får håpe det blir sånn hos dere også
![]()
Takk det sammeKoselig å se deg![]()
Er nesten like kaldtEr da ikke vinter ennå
Velkommen hjemEr hjemmenå
Liker de svært godt. Og som attpåtil setter på kaffen selv og har med hjemmelaga sjokoladekake til hele hurvenSlike gjester liker vi![]()
Hva koster en sånn maskin?Ja:/ bare 3 mnd. Synes det er for tidlig for tenner. Men buler og er hovent. Ser og det lille riskornet oppe. Så håper den popper ut snart![]()
Jeg fikk meg en Husqvarna viking Emerald 116anbefalt av noen her inne. Ser flott ut. Prøver den imorgen da jeg ikke turte ikveld itilfelle den bråker slik
![]()
Såpass ofte ja?Vi skal også opp før jul
må vise fram mini til slekta og hente/levere julegaver
![]()
Det er hanGlad i barn da![]()