Skravletråd Oktober

Tøft, du går virkelig all in du ;) etzy butikk neste :)
Hehe. Gubben og mamma spøker med at jeg skulle bare sydd og solgt :p strikker mye, så kunne vel solgt noe der. Men det tar mer tid enn kos om jeg strikker for salg. Da tror jeg heller sy for salg ville vært gøyere :)

Jeg drømmer om å kunne være mest mulig hjemme. Og det er så stikk motsatt av slik jeg trodde det kom til å bli. Rart hvordan barn snur tilværelsen helt opp ned :)
Absolutt. Jeg hadde sett for meg en skokk med barn, nå har jeg gått mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for å prøve på nr 2 .

Supert! Kos deg med syingen.:)

Hmm det er så lenge siden, men jeg tror det tok 2-3 uker kanskje?
Håper de popper frem snart. Vært stoorsutring og hylskrik i halvanna uke. Mye før det og, men det hr vært mer relatert til luftsmerter. Nå er de tydelig ikke det, men munnen :/ biteleker skjønner hun ikke enda:/

Nå det siste året har det bare bare blitt 2 ganger. Men tenkte meg en tur over før jul om jeg får det til :) hadde en periode hvor jeg reiste over hver 6 uke for da var frøkna hos faren mens jeg hadde langfri. Og så var det 3-6 ganger i året hvertfall etter det. Var litt lettere når jeg ikke jobbet de helgene frøkna var hos faren. Men nå kan jeg jo bare ta med meg lillebror over :)

Såpass ofte ja? :) Vi skal også opp før jul :) må vise fram mini til slekta og hente/levere julegaver :)

Hehe. Gubben og mamma spøker med at jeg skulle bare sydd og solgt :p strikker mye, så kunne vel solgt noe der. Men det tar mer tid enn kos om jeg strikker for salg. Da tror jeg heller sy for salg ville vært gøyere :)
Det er vel noe med det ja :) jeg elsker å strikke, men er ikke noe flink da :p

Absolutt. Jeg hadde sett for meg en skokk med barn, nå har jeg gått mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for å prøve på nr 2 .

jeg sa da jeg var lita "mamma.. du har 3 barn.. vet du, jeg tror ikke jeg vil ha flere enn to jeg. Har ikke nerver til å klare 3 altså" :p
Står vel enda for den :p

Det viste seg han var på kjøkkenet, kom ut derfra for å si at han gikk tur med hunden den neste halvtimen. Så da blir det senga med mobil for meg til de er tilbake. Og neppe mye prat med ham. Jaja. Flere dager å ta av. Ikke noe hastverk. Mest om jul, baby og fødsel
Da får dere ta en prat en annen dag:)

Back
Topp