Hehe. Gubben og mamma spøker med at jeg skulle bare sydd og solgtTøft, du går virkelig all in duetzy butikk neste
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Gubben og mamma spøker med at jeg skulle bare sydd og solgtTøft, du går virkelig all in duetzy butikk neste
![]()
Det hørtes veldig godt ut :-DMett no, og gud å godt det ble![]()
Det har han nokJa, han har mange herlige resonnementer for tiden.
Da må vi lete det frem igjen :OBle nok litt stille igjen ja...
Vi så en episode med "under the dome" og nå sliter jeg med å finne skravlejimøret mitt :-o
Absolutt. Jeg hadde sett for meg en skokk med barn, nå har jeg gått mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for å prøve på nr 2 .Jeg drømmer om å kunne være mest mulig hjemme. Og det er så stikk motsatt av slik jeg trodde det kom til å bli. Rart hvordan barn snur tilværelsen helt opp ned![]()
Og jeg ble borte pga eldstemann gikk i søvneAlene går det ikke nei.
Jeg tar meg en runde på senga sammen med deg nå. Til jeg sovner.
Hehe, mange syns den er for surDen klarer jeg ikke![]()
Håper de popper frem snart. Vært stoorsutring og hylskrik i halvanna uke. Mye før det og, men det hr vært mer relatert til luftsmerter. Nå er de tydelig ikke det, men munnen :/ biteleker skjønner hun ikke enda:/Supert! Kos deg med syingen.
Hmm det er så lenge siden, men jeg tror det tok 2-3 uker kanskje?
Nå det siste året har det bare bare blitt 2 ganger. Men tenkte meg en tur over før jul om jeg får det tilhadde en periode hvor jeg reiste over hver 6 uke for da var frøkna hos faren mens jeg hadde langfri. Og så var det 3-6 ganger i året hvertfall etter det. Var litt lettere når jeg ikke jobbet de helgene frøkna var hos faren. Men nå kan jeg jo bare ta med meg lillebror over
![]()
Jeg er her ;-)Har stoppet opp nå
Jeg prøver og prøver, men klarer det ikke alene!!
Og håper du får ei god natt ;ja skal det![]()
Fant fram sjokkis også, den med kjeks, har du prøvd den enda?Bare å kose seg![]()
I riktig rekkefølge hadde vært bestDet er det, bare mer tungvindt. Så jeg håper å bli ferdig.
Det er vel noe med det jaHehe. Gubben og mamma spøker med at jeg skulle bare sydd og solgtstrikker mye, så kunne vel solgt noe der. Men det tar mer tid enn kos om jeg strikker for salg. Da tror jeg heller sy for salg ville vært gøyere
![]()
Absolutt. Jeg hadde sett for meg en skokk med barn, nå har jeg gått mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for å prøve på nr 2 .
Da får dere ta en prat en annen dagDet viste seg han var på kjøkkenet, kom ut derfra for å si at han gikk tur med hunden den neste halvtimen. Så da blir det senga med mobil for meg til de er tilbake. Og neppe mye prat med ham. Jaja. Flere dager å ta av. Ikke noe hastverk. Mest om jul, baby og fødsel
Jeg ogJeg er her ;-)
Koselig å se degJeg er her jeg! Skravler gjerne litt![]()
ble bare rar i smaken. Liker godt bris sitron og sitrongressHehe, mange syns den er for sur
Bare å legge beina høytDet er detnå er besøket dratt, så nå er det sofa
![]()