Ja! Er også veldig glad I olden eplevann også jegFarris bris er kjempegodt da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Er også veldig glad I olden eplevann også jegFarris bris er kjempegodt da!![]()
Mmm, det holder jeg meg unna. Vanlig sjokkis da?Kullsyrevann er jeg ikke glad i.
Min sukker-last er nok pose-kakao på jobb...
Hehe, jeg kjenner meg igjen veldig![]()
Jeg ønsker også mer tid til å være hjemme. Her er det kanskje litt motsatt egentlig jeg har alltid sagt at jeg skal være mamma. Men per nå jobber jeg mer enn jeg på daværende tidspunkt ønsket. Og tuppa er jo i bhg hver dag
På jobb går det i hva nå enn noen fant best tilbud på.her bytta vi fast til de som ikke må pakkes ut. Ellers blir det bare ball
Altfor ofteofte det![]()
Tøft, du går virkelig all in duJaaaventer på skjærebrett, skjære-rullekniv og sånn stor linjal
hakke peiling hva alt heter
og noen meter med stoff. Bare for å prøve. Men blir bestilt mer der
![]()
Den klarer jeg ikkeJa! Er også veldig glad I olden eplevann også jeg![]()
Trøtt i tryne!?Blir ikke sent her i kveld.*gjeeeeeeesp*
ja hehe. skal bli godt detBare 15 minutter igjen da![]()
Hvor bor du nå da?Digger.
Savner.
(flyttet fra Bergen for tre år siden. Savner IKEA, janusfabrikken og S&S)
På jobb går det i hva nå enn noen fant best tilbud på.
Hjemme går det i de som ikke pakkes ut ja. Til jeg tok feil. Stooor pakke, så vi rekker vel venne oss til det ;-)
Bare å kose segJoda, ble vist bare ei lita økt i kveld, så nå ligger jeg også på sofaen![]()
ja og det kosterAltfor ofte![]()
Nå må du snart komme deg avgårdeja hehe. skal bli godt det![]()
Syns det smaker forferdelig jeg. Heldigvis har vi hver vår smakForetrekker fremdeles light fremfor zero, jeg..
veeelig også detTrøtt i tryne!?![]()
Ble nok litt stille igjen ja...Går det saktere mot 11 000 her nå? Det er da ikke såååå langt igjen!! Men synes det gikk fortere i formiddag? Og jeg som er så trøtt, så trøtt, vet ikke hvor mye lenger jeg klarer bidra...
Æsj, ja da er jo ikke det så rartJa mini våknet i 5 tiden idag:-/
ja skal detNå må du snart komme deg avgårde![]()
Supert! Kos deg med syingen.Holdt det på lenge hos dere fra "symptomer" på tenner kom til selve tanna poppa ut?
Den ser kjempebra utog fikk med ei sybok med mange mønsterark gratis med maskina. Skal oppdatere hvordan den funker da
![]()