Skravletråd Oktober

Hehe, jeg kjenner meg igjen veldig :)
Jeg ønsker også mer tid til å være hjemme. Her er det kanskje litt motsatt egentlig jeg har alltid sagt at jeg skal være mamma. Men per nå jobber jeg mer enn jeg på daværende tidspunkt ønsket. Og tuppa er jo i bhg hver dag

Jeg drømmer om å kunne være mest mulig hjemme. Og det er så stikk motsatt av slik jeg trodde det kom til å bli. Rart hvordan barn snur tilværelsen helt opp ned :)

her bytta vi fast til de som ikke må pakkes ut. Ellers blir det bare ball
På jobb går det i hva nå enn noen fant best tilbud på.
Hjemme går det i de som ikke pakkes ut ja. Til jeg tok feil. Stooor pakke, så vi rekker vel venne oss til det ;-)

Jaaa :D venter på skjærebrett, skjære-rullekniv og sånn stor linjal :p hakke peiling hva alt heter :p og noen meter med stoff. Bare for å prøve. Men blir bestilt mer der :D
Tøft, du går virkelig all in du ;) etzy butikk neste :)

På jobb går det i hva nå enn noen fant best tilbud på.
Hjemme går det i de som ikke pakkes ut ja. Til jeg tok feil. Stooor pakke, så vi rekker vel venne oss til det ;-)

Hehe. Eventuelt blir det mange av maskinene som må settes på pånytt;)

Går det saktere mot 11 000 her nå? Det er da ikke såååå langt igjen!! Men synes det gikk fortere i formiddag? Og jeg som er så trøtt, så trøtt, vet ikke hvor mye lenger jeg klarer bidra...
Ble nok litt stille igjen ja...

Vi så en episode med "under the dome" og nå sliter jeg med å finne skravlejimøret mitt :-o

Holdt det på lenge hos dere fra "symptomer" på tenner kom til selve tanna poppa ut?

Den ser kjempebra ut :D og fikk med ei sybok med mange mønsterark gratis med maskina. Skal oppdatere hvordan den funker da ;)
Supert! Kos deg med syingen.:)

Hmm det er så lenge siden, men jeg tror det tok 2-3 uker kanskje?

Back
Topp