Skravletråd Oktober

Vel,jeg aner ikke hvor brått, han har aldri faktisk spist nøtter før, men han har jo spist nugatti et par ganger, og marsipan i noe godteri.

Han fikk smake en valnøtt, begynte umiddelbart å klø i halsen, hovnet opp på leppene, dro ham på legevakta, da var han hoven i munn og svelg så det ikke var så langt unna pustevasker, han hostet en del men pustet fritt, fikk kortiosn der som fikk hevelsen i munnen ned, generelt i ansiktet og øynene var han hoven resten av dagen, og klødde ekstremt på kroppen til langt på natt (da ga vi den tredje allergipillene for dagen, han fikk en rett etter nøtten, og legen ba oss gi en til når vi kom hjem, da ga vi også øyedråper. Det hjalp på ansiktet, men han fikk altså en til rundt midntatt samt at jeg smurte ham med xylokain, som jo har en kløestillende effekt gjennom at den er lett lokalbedøvende, så han skulle få sove.
Huff! Skummelt

De kom hjem, vi spiste lunsj, jeg slang meg på sofaen igjen mens han dro på matbutikken samt hentet pakken med julegavene jeg bestilte på br sist helg på 25% (som jeg ikke fikk 25% på, men klagde, så de skulle refundere 25% til kortet mitt)
Flott de refunderer!!:rolleyes: rett skal være rett!

Eldste har venn på besøk og du hører konstant høy skravling og dunk, dunk fra oven.
Frøkna skravler og maser i ett, og hører ikke på et ord du sier.
Lille U er oppmerksomhets syk.

Hmmm.. var det ikke noe jeg trengte i butikken :rolleyes:
Jeg tar med lille U og drar.
Frøkna: Mamma, hva skal du hen?
Jeg: Handle litt
F: Kan jeg være med
J: Nei
F: Jo, jeg VIL være med *sutre, sutre*
J: Greit da

I butikken: Kan jeg få, kan jeg få, kan jeg få...

Det stemmer det, jeg skulle jo i butikken for å få meg en liten timeout, det glemte jeg :P
Haha:P poenget forsvant liksom litt:P

Eldste har venn på besøk og du hører konstant høy skravling og dunk, dunk fra oven.
Frøkna skravler og maser i ett, og hører ikke på et ord du sier.
Lille U er oppmerksomhets syk.

Hmmm.. var det ikke noe jeg trengte i butikken :rolleyes:
Jeg tar med lille U og drar.
Frøkna: Mamma, hva skal du hen?
Jeg: Handle litt
F: Kan jeg være med
J: Nei
F: Jo, jeg VIL være med *sutre, sutre*
J: Greit da

I butikken: Kan jeg få, kan jeg få, kan jeg få...

Det stemmer det, jeg skulle jo i butikken for å få meg en liten timeout, det glemte jeg :P
Hahah jeg ler

Back
Topp