Fylla i gårHuff, det er ikke bra. Vært på farten hele dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fylla i gårHuff, det er ikke bra. Vært på farten hele dagen?
Vet ikke! Men nå har vi kastet den!Å nei!!!:-o
Hva skjedde???
kjøpte ny i går og såg svimerkene når vi dro ut komfyren.Oi, ja det kunne jo blitt skummelt :-o
Hvordan merket dere det?
Så nå er dere uten komfyr nå da???
Åja, det var sant jaFylla i går![]()
Hehe var egentlig meninga, men flest kunne i går. Ja var veldig gøyÅja, det var sant jatrodde det var i dag jeg. var det gøy?
Sånn jaHehe var egentlig meninga, men flest kunne i går. Ja var veldig gøy![]()
Huff! SkummeltVel,jeg aner ikke hvor brått, han har aldri faktisk spist nøtter før, men han har jo spist nugatti et par ganger, og marsipan i noe godteri.
Han fikk smake en valnøtt, begynte umiddelbart å klø i halsen, hovnet opp på leppene, dro ham på legevakta, da var han hoven i munn og svelg så det ikke var så langt unna pustevasker, han hostet en del men pustet fritt, fikk kortiosn der som fikk hevelsen i munnen ned, generelt i ansiktet og øynene var han hoven resten av dagen, og klødde ekstremt på kroppen til langt på natt (da ga vi den tredje allergipillene for dagen, han fikk en rett etter nøtten, og legen ba oss gi en til når vi kom hjem, da ga vi også øyedråper. Det hjalp på ansiktet, men han fikk altså en til rundt midntatt samt at jeg smurte ham med xylokain, som jo har en kløestillende effekt gjennom at den er lett lokalbedøvende, så han skulle få sove.
NeiSånn javar dere ute eller?
Hallo, du strikker!!?Jeg føler meg ikke så flink når jeg faktisk IKKE skravler masse, og IKKE strikker masse.... og dagene bare går. Oktober er ingen god måned for meg
Nam, det blir godtHer skal jeg lage eplepai i kveldMed epler fra hagen
![]()
Gleder megTake away hørtes snadder utdet vil jeg også ha!
Ikke jeg heller ! Har lyst til å lære meg enten å sy, strikke eller hekle !Hallo, du strikker!!?det klarer ikke jeg
![]()
Det får duHva?!får vel svar om jeg leser videre her
![]()
Flott de refunderer!!De kom hjem, vi spiste lunsj, jeg slang meg på sofaen igjen mens han dro på matbutikken samt hentet pakken med julegavene jeg bestilte på br sist helg på 25% (som jeg ikke fikk 25% på, men klagde, så de skulle refundere 25% til kortet mitt)
Ja ikke tull en gangHahada blir man mistenksom!!
Veldig skummelt! Nå har vi fått på plass den nyeGuri, så skummelt!!![]()
HahaEldste har venn på besøk og du hører konstant høy skravling og dunk, dunk fra oven.
Frøkna skravler og maser i ett, og hører ikke på et ord du sier.
Lille U er oppmerksomhets syk.
Hmmm.. var det ikke noe jeg trengte i butikken
Jeg tar med lille U og drar.
Frøkna: Mamma, hva skal du hen?
Jeg: Handle litt
F: Kan jeg være med
J: Nei
F: Jo, jeg VIL være med *sutre, sutre*
J: Greit da
I butikken: Kan jeg få, kan jeg få, kan jeg få...
Det stemmer det, jeg skulle jo i butikken for å få meg en liten timeout, det glemte jeg![]()
Jepp, det er så deiligFull avslapning med andre ord?![]()
Hahah jeg lerEldste har venn på besøk og du hører konstant høy skravling og dunk, dunk fra oven.
Frøkna skravler og maser i ett, og hører ikke på et ord du sier.
Lille U er oppmerksomhets syk.
Hmmm.. var det ikke noe jeg trengte i butikken
Jeg tar med lille U og drar.
Frøkna: Mamma, hva skal du hen?
Jeg: Handle litt
F: Kan jeg være med
J: Nei
F: Jo, jeg VIL være med *sutre, sutre*
J: Greit da
I butikken: Kan jeg få, kan jeg få, kan jeg få...
Det stemmer det, jeg skulle jo i butikken for å få meg en liten timeout, det glemte jeg![]()