Skravletråd Oktober

Kattungene har det fint, de titter så fint ut av sengen når jeg går forbi, gleder meg til det blir litt mer fart over de, men da ønsker jeg vel at de var roligere :p
Haha, ikke gled deg for tidlig:P
Kattunger i lysekrona er ikke kult!:eek:

Ja da skjønner jeg at du må passe på litt ekstra.
Men ble han allergisk så brått?
Hvordan reagert han?

Vel,jeg aner ikke hvor brått, han har aldri faktisk spist nøtter før, men han har jo spist nugatti et par ganger, og marsipan i noe godteri.

Han fikk smake en valnøtt, begynte umiddelbart å klø i halsen, hovnet opp på leppene, dro ham på legevakta, da var han hoven i munn og svelg så det ikke var så langt unna pustevasker, han hostet en del men pustet fritt, fikk kortiosn der som fikk hevelsen i munnen ned, generelt i ansiktet og øynene var han hoven resten av dagen, og klødde ekstremt på kroppen til langt på natt (da ga vi den tredje allergipillene for dagen, han fikk en rett etter nøtten, og legen ba oss gi en til når vi kom hjem, da ga vi også øyedråper. Det hjalp på ansiktet, men han fikk altså en til rundt midntatt samt at jeg smurte ham med xylokain, som jo har en kløestillende effekt gjennom at den er lett lokalbedøvende, så han skulle få sove.

Joda, det vet jeg;)

Jeg føler meg ikke så flink når jeg faktisk IKKE skravler masse, og IKKE strikker masse.... og dagene bare går. Oktober er ingen god måned for meg

Back
Topp