Skravletråd Oktober

Vi skal ingen steder, og mine har kommet hjem. Noen må handle mat etter lunsj, men ellers er vi her resten av dagen. Deilig, rolig helg

I morgen skal ungene i bursdag, men der regner jeg med at de er uten oss, det et søskenbarnet som feires så tante og onkel er jo der, og de skal begge to.
Ja da klarer de seg nok alene ;-)
Eldste her begynte å være alene i bursdag nå før sommeren

Ja da klarer de seg nok alene ;-)
Eldste her begynte å være alene i bursdag nå før sommeren

Eldste begynte alene da han var 4 egentlig. Yngste var alene til ei venninne tidligere i år, også 4 år gammel, men hun var med følge på et større, leid lokale med ukjente foreldre og hele jentegruppa fra bhg,

Denne settingen her er trygg, så trygg at jeg også uten å nøle sender guttungen alene, jeg hr jo brått blitt utrygg på å sende ham alene i klasseselskap pga den store risikoen for at han får i seg noe med nøtter, etter at han brått ble nøtteallergisk for to uker siden.

Eldste begynte alene da han var 4 egentlig. Yngste var alene til ei venninne tidligere i år, også 4 år gammel, men hun var med følge på et større, leid lokale med ukjente foreldre og hele jentegruppa fra bhg,

Denne settingen her er trygg, så trygg at jeg også uten å nøle sender guttungen alene, jeg hr jo brått blitt utrygg på å sende ham alene i klasseselskap pga den store risikoen for at han får i seg noe med nøtter, etter at han brått ble nøtteallergisk for to uker siden.
Ja da skjønner jeg at du må passe på litt ekstra.
Men ble han allergisk så brått?
Hvordan reagert han?

Back
Topp