Ja det var det ;-)Var koselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var det ;-)Var koselig da![]()
Vel fortjent at det ble deg ;-)Tusen takk for det![]()
Å nei!!!:-oDet har vært tilløp til brann bak komfyren![]()
Ja da klarer de seg nok alene ;-)Vi skal ingen steder, og mine har kommet hjem. Noen må handle mat etter lunsj, men ellers er vi her resten av dagen. Deilig, rolig helg
I morgen skal ungene i bursdag, men der regner jeg med at de er uten oss, det et søskenbarnet som feires så tante og onkel er jo der, og de skal begge to.
Hahaha, ja fungerer bedre daNei du er nattens dronning![]()
Oi, ja det kunne jo blitt skummelt :-oVet ikke. Har fjernet komfyr og platetopp, og benkeplaten er helt svidd på undersiden og opp mot veggen
Nei ikke i dagLiker du ikke butikken?![]()
Hvordan går det med deg?Her er det mannen som hviler og ikke den gravide![]()
Ser på chuck på netflix nå.
Ut å leke når mannen våkner![]()
Ja da klarer de seg nok alene ;-)
Eldste her begynte å være alene i bursdag nå før sommeren
Nei det ville jo vært dumtJa klagde ikke akkurat![]()
Nope, ikke endaDet hørtes koselig ut![]()
Har det vært babyshower for deg?
Hahahehe. rart den lille kroppen kan få ut så mye og høye fiser![]()
Liker han seg hos frisør?Ja nydelig![]()
Det gjør jeg ogsåFint lite i grunn
Er vel bare å gå og sjekke det, kanskje Jon Blund kom på besøkLurer på hva mini holder på med:-/. Ble mistenkelig stille. ....
Ah. Sånn sett. Syk?:/Fordi jeg ikke er helt i form, og gruet meg til å traske rundt på butikken![]()
Jepp, men det blir det innlegg avÅ du er så treg
Da blir det ull og dunjakkeJo men det kan være litt kaldt..
Ja da skjønner jeg at du må passe på litt ekstra.Eldste begynte alene da han var 4 egentlig. Yngste var alene til ei venninne tidligere i år, også 4 år gammel, men hun var med følge på et større, leid lokale med ukjente foreldre og hele jentegruppa fra bhg,
Denne settingen her er trygg, så trygg at jeg også uten å nøle sender guttungen alene, jeg hr jo brått blitt utrygg på å sende ham alene i klasseselskap pga den store risikoen for at han får i seg noe med nøtter, etter at han brått ble nøtteallergisk for to uker siden.
Skravler innimellomDu skal vel skravle