Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ropte på deg mange ganger i gårNei det vet jeg ikke ennå, sjekke om det får noen som jeg kan se på tv eller sjekke Netflix
Neida skal prøve å la Vær, men liker å sove på sofaen med tv påsover bedre da enn i senga
![]()
Å ja vi er jo det
Det kunne ha vært utrolig gøyTid til en times tid shopping med meg![]()
Burde ikke være noe problem neiOg enda mange timer igjen av dagen og kvelden. 11 K blir null stress.
Problemet med å rope på BV er at det dessverre ikke lager lyd i stua til en man roper på....Vi ropte på deg mange ganger i går![]()
Vi ropte på deg mange ganger i går![]()
Hva?? Gjør det ikke ? Så dumtProblemet med å rope på BV er at det dessverre ikke lager lyd i stua til en man roper på....
Makan til tullJa men jeg hadde lagt fra meg mobilen![]()
Lurer på om gutta kommer snart
Hva?? Gjør det ikke ? Så dumt
Makan til tull![]()
Vi må dra om 20 min ca og kb må skifteLurer på om familien min kommer snart. Lunsjtid. Og de glemte ta med seg hentelappene, dvs den ene må jeg kvittere for, og de tok jo ikke med seg meg, så pakkene mine blir ikke hentet heller....
Burde klage på detIkke sant?
He hr hjelper ikke neiHehe jammen jeg orket ikke å skravle, så lå å så på dårlig tv istedet
Skal gjøre en bedre innsats i dag om det hjelper![]()
Vi må dra om 20 min ca og kb må skifte
He hr hjelper ikke nei![]()
Det blir det. Kjæresten bir 5 timer unna, så vi ser han jo og sjeldenSå koselig med besøk da
I kveld blir det meg og tv/film mens jeg sitter med mobilen![]()