Hva var det inni pakken?Kb fikk pakke i posten i dag, han ble så glad at han klemte innholdet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var det inni pakken?Kb fikk pakke i posten i dag, han ble så glad at han klemte innholdet
Med andre ord jeg skal snakke med deg neste gang jeg er i Bergen så kan du vise meg dem?Ja, kjøper du en til så havner vi på luksusfella spøker mannen med...det er ikke helt tilfelle da, men skal ikke sløse. har jo en veldig skummel butikk nedi bergen sentrum...eller 2 forøvrig. jeg kan ikke gå inn...
En hqrd rock cafe t-skjorte fra mormorHva var det inni pakken?
Hahalike greit å la det være
![]()
Går jeg ikke inn er det ikke noe problem. men klarer ikke la være handle. trenger ikke være noe ekstrem dyrt altså, men alltid noe...Med andre ord jeg skal snakke med deg neste gang jeg er i Bergen så kan du vise meg dem?
Takk for det . skal hente manFint bord![]()
55-60K innlegg i uke 42Hva er den?
Du er så flink, Sara![]()
Og er godt på veiYes det gjør vi
Kb fikk pakke i posten i dag, han ble så glad at han klemte innholdet
Jippi, så deilig da
Bare å slappe av!
Skriver det opp bak øret.Går jeg ikke inn er det ikke noe problem. men klarer ikke la være handle. trenger ikke være noe ekstrem dyrt altså, men alltid noe...
de heter vincci og så er det høyer. høyer finnes jo flere plasser.
jeg er gjerne guide![]()
Vi kan klare det dersom vi klarer å få opp livet på hele forumet.
Det har vært litt labert de siste par ukene, men nå har det også vært høstferie.
Håper det blir bedre fra neste uke.
Klarer vi å få med oss alle vil det gå
Kattungene har det fint, de titter så fint ut av sengen når jeg går forbi, gleder meg til det blir litt mer fart over de, men da ønsker jeg vel at de var roligereDeilig med sløv start
Hvordan går det med kattungene?
Skriver det opp bak øret.
Ikke sikkert jeg får shopping tid da.
Når jeg er i Bergen pleier det å være på forretningsreise..
Ja er i grunn deyHehe Herlig når de blir så glade![]()
Hvilken film?
Må ikke plutselig bare sovne da![]()
Å ja vi er jo detOg er godt på vei![]()