Skravletråd Oktober

Ja, kjøper du en til så havner vi på luksusfella spøker mannen med...det er ikke helt tilfelle da, men skal ikke sløse. har jo en veldig skummel butikk nedi bergen sentrum...eller 2 forøvrig. jeg kan ikke gå inn...
Med andre ord jeg skal snakke med deg neste gang jeg er i Bergen så kan du vise meg dem?

Med andre ord jeg skal snakke med deg neste gang jeg er i Bergen så kan du vise meg dem?
Går jeg ikke inn er det ikke noe problem. men klarer ikke la være handle. trenger ikke være noe ekstrem dyrt altså, men alltid noe...

de heter vincci og så er det høyer. høyer finnes jo flere plasser.

jeg er gjerne guide:D

Går jeg ikke inn er det ikke noe problem. men klarer ikke la være handle. trenger ikke være noe ekstrem dyrt altså, men alltid noe...

de heter vincci og så er det høyer. høyer finnes jo flere plasser.

jeg er gjerne guide:D
Skriver det opp bak øret.
Ikke sikkert jeg får shopping tid da.
Når jeg er i Bergen pleier det å være på forretningsreise..

Vi kan klare det dersom vi klarer å få opp livet på hele forumet.
Det har vært litt labert de siste par ukene, men nå har det også vært høstferie.
Håper det blir bedre fra neste uke.
Klarer vi å få med oss alle vil det gå

Om vi får med oss resten, ja. Det er bare det som har vært så tungt.

Deilig med sløv start:D
Hvordan går det med kattungene?
Kattungene har det fint, de titter så fint ut av sengen når jeg går forbi, gleder meg til det blir litt mer fart over de, men da ønsker jeg vel at de var roligere :p

Syns det er koselig å gå på butikken på lørdager, da møter man masse kjentfolk :)

Hvilken film?

Må ikke plutselig bare sovne da;)

Nei det vet jeg ikke ennå, sjekke om det får noen som jeg kan se på tv eller sjekke Netflix :P

Neida skal prøve å la Vær, men liker å sove på sofaen med tv på :P sover bedre da enn i senga :P

Back
Topp