Skravletråd Oktober

Til min store overraskelse er jeg alene hjemme

Mannen luftet dyret mens jeg skulle gjøre ungene klare for handletur. Han hadde egentlig tenkt å ta med bare eldste for å handle fotballsko og så ta yngste på matbutikken om hun ville etterpå, men hun ville være med sammen med broren så jeg antok alle skulle dra. Eldste ferdig, ut i gangen og kle på deg, og ut i bilen med far. Yngste ferdig, gå i gangen og kle på deg mens jeg gjør meg klar. Meg klar, ser at båndet til å feste hunden med er borte, stikker hodet ut for å høre med mannen hvor det ble av etter turen, og ser at....de har kjørt.

Ringte ham. Han hadde tenkt at jeg skulle få være hjemme og hvile. fint tenkt det, bekkenet mitt liker ikke handlesenter, men jeg hadde jo ikke forventet det, så det var meget uventet

Jaja, så her sitter jeg. Strikketøy og pc
Oj. Så deilig da:) snill mann;)

Ikveld har vi invitert broren min og kjæresten hans på middag. Blir lammelår :) Og mamma :) Blir koselig :)

Hva skal dere ikveld?

Utrolig flott den guess vesken du kjøpte deg forresten:)
Har siklet på den lenge.
Grunnen til jeg ikke kjøpte den før er at den jeg så på nett hadde slikt logo-stoff nederst og det var jeg ikke sikker på om jeg likte.
Så når jeg tilfeldigvis var innom en butikk hvor de tilfeldigvis hadde den i hel sort (viste ikke om det på forhånd) så bare måtte den bli med meg hjem

Har siklet på den lenge.
Grunnen til jeg ikke kjøpte den før er at den jeg så på nett hadde slikt logo-stoff nederst og det var jeg ikke sikker på om jeg likte.
Så når jeg tilfeldigvis var innom en butikk hvor de tilfeldigvis hadde den i hel sort (viste ikke om det på forhånd) så bare måtte den bli med meg hjem
Hvilket merke var det?

Back
Topp