He he du er rar
Jeg vet, alltid hvert sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he du er rar
Jeg skal ikke klage jegHehe vi har nok regn her fra før. Herlig med opphold for en gangs skyld. Men blir ikke overrakset hvis vi får noe regn vi også ila dagen. Selv om det er meldt sol
Haha, er du byttet ut?!Da har nok jeg litt bedre Vær enn deg enn så lengedet er så herlig når det er dårlig vær ute og man ikke må noe og sitte inne med en te kopp og kose/leke med lillebror
selv om apa og elefanten på babygymmen er kuler enn meg virker det som for tiden Haha
Jepp, ikke alltid en dans på roserDet har hankanakje han får kjenne hvordan det er å være med unge hele dagen
selv om det bare er noen timer
![]()
Hva ble servert da?Ja det var helt fantastisk å få![]()
HihiGuttungen sitter å fiser og sier mamma æsjhahaha
God formiddagGod morgen
Morgen for noen, formiddag for andre.God formiddag![]()
Men kjenner jeg henne rett er hun sikkert smørblid idagJepp, ikke alltid en dans på roser![]()
Haha, er du byttet ut?!
Nå er det oppholds her så gutta har gått ut og jeg har trenet![]()
Det klarer du velHvis jeg skal ta doktorgrad så er det vel 4-5 år![]()
Masse lykke til.God formiddag!
Er superstressa, så prøver å roe ned litt med å henge litt her inneHer er det full forberedelse til minis dåp i morgen..
Hva gjør dere i dag?
Takk for det!Masse lykke til.
Var det forrige uke selv
Ja. Den skulle ikke komme før tirsdag, men for en gangs skyld var posten raskere enn antatt. Til min fordelÅå får du symaskinen i dag
Kan være greitJa, vi må ha oss en stasjonsvogn![]()